Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Topoverkonte schreef:niet veel respect nee,
maar wie zou er voor die soms wel vieze werkjes die je met een vriendin al giechelend doet wel respect kunnen opbrengen? Daarbij, het is wel de kijker die dat stimuleert hé. Wie zou er nog kijken als ze braaf alles zou doen? She's made by us/the media.
katiavl schreef:Ik mensen uitlachen is er gewoon over, en ja daar kiest ze zelf voor. Ze heeft dat werk niet eens nodig dus eigen keuze. Zoal wanneer ze waren gaan shoppen, en al die spullen hadden kapot gedaan van mensen die eens niet veel geld hebben
Citaat:RTL nieuws 31 mei
Magere-mensenfeest Nicole Richie was 'grapje'
Een feestje voor mensen die minder wegen dan 45 kilogram. Nicole Richie stuurde er uitnodigingen voor rond. Een grapje, blijkt nu...
Uithongeren
Op de uitnodiging, per e-mail, stond dat alleen mensen onder de 45 kilogram welkom waren. Daar voegde ze de opmerking 'Begin maar met met uithongeren', aan toe.
Gewichtsverlies
Richie, die zelf broodmager is, vindt de verontwaardigde reacties op de uitnodiging onbegrijpelijk. "De tekst rijmde. Neem je een mail die rijmt echt serieus? Ik maakte een grapje en ik denk niet dat daar iets mis mee is." Richie wordt zelf al tijden bekritiseerd vanwege haar extreme gewichtsverlies.
tita schreef:Ben ik nou de enige die haar dus echt geen stom wijf vind
Barmat schreef:Ik vraag mij dan altijd weer af waarom er HIER wel zoveel ophef over gemaakt wordt (omdat het toevallig om een domme bimbo gaat die bekend is) en dat je nooit iets hoort over de duizenden anderen die soortgelijke "misdrijven" plegen.....
hoe meer aandacht, des te meer geilt die griet er op, snap dat dan...
Urielle schreef:Volgens mij was het gewoon hiervoor:Citaat:RTL nieuws 31 mei
Magere-mensenfeest Nicole Richie was 'grapje'
Een feestje voor mensen die minder wegen dan 45 kilogram. Nicole Richie stuurde er uitnodigingen voor rond. Een grapje, blijkt nu...
Uithongeren
Op de uitnodiging, per e-mail, stond dat alleen mensen onder de 45 kilogram welkom waren. Daar voegde ze de opmerking 'Begin maar met met uithongeren', aan toe.
Gewichtsverlies
Richie, die zelf broodmager is, vindt de verontwaardigde reacties op de uitnodiging onbegrijpelijk. "De tekst rijmde. Neem je een mail die rijmt echt serieus? Ik maakte een grapje en ik denk niet dat daar iets mis mee is." Richie wordt zelf al tijden bekritiseerd vanwege haar extreme gewichtsverlies.