Weer baby vergeten in auto.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Weer baby vergeten in auto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:42

runningkawa schreef:
Ik heb nooit een ander standpunt gehad, dat maken andere ervan dat ik die vrouw niet zillig vind, maar dat heb ik nooit gezegt
Wel dat ze dom is

Dat hoor je mij ook niet zeggen (dat jij de vrouw niet zielig vindt).. maar dat jij de vrouw direct als dom afschilderd vind ik eerder iets zeggen over jou dan over haar, om heel eerlijk te zijn. Onverantwoord en wat laks, als je een baby 30 minuten in de auto wilt laten zitten, maar dat de vrouw meteen zelf dom IS, nee. Die vind ik dan zelf weer niet helemaal gepast. De actie is niet al te snugger (okee, dom), dat is weer heel wat anders.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:45

Maarja mensen doen nu eenmaal vaak domme dingen, met harde gevolgen achteraf spijtig genoeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:45

Laks heb ik het ook al genoemd, jij noemt het niet snugger, ik noem het woord dom...komt bij mij op hetzelde neer.
Net welk woord iemand wat eerder gebruikt.
Betekend voor mij hetzelfde

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:46

runningkawa schreef:
Laks heb ik het ook al genoemd, jij noemt het niet snugger, ik noem het woord dom...komt bij mij op hetzelde neer.
Net welk woord iemand wat eerder gebruikt.

Nee, dat is niet waar het om gaat. Het gaat erom dat ik de vrouw niet meteen dom vind, maar de aktie zelf. Jij vind meteen de vrouw dom door 1 zeer domme aktie, dat is iets totaal anders.

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:47

ja, wat ze gedaan heeft is 'dom', idd, Maar dat wil niet zeggen dat de vrouw dom is Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:47

Dan was ze op dat moment toch ook dom?
Waar zeg ik dat ik de vrouw in andere dingen dom vindt?
Dat maak jij ervan, niet ik
Me geen woorden in de mond leggen die ik niet zeg.

Het gaat hier over de vrouw en haar aktie en dat is dom, daar reageer ik op.
Ken die vrouw in andere akties tich niet, dus daar reageer ik dus toch ook niet op Verward

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:48

gewoon miscommunicatie Knipoog

Rian1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:51

slimmerik schreef:
bron: http://www.nos.nl/nos/artikelen/2007/05 ... 068CA.html

Citaat:
Dode baby in auto Baarle-Nassau
In een auto in Baarle-Nassau is een dode baby gevonden, een jongetje van elf maanden. De politie gaat voorlopig uit van een tragisch ongeluk: de moeder had het kind vergeten nadat ze haar auto had geparkeerd voor de school in Baarle-Nassau waar ze werkt.

Vanmiddag na twee uur werd het kind ontdekt. Onduidelijk is nog hoe lang het jongetje in de auto heeft gelegen.

De politie beschouwt de moeder niet als verdachte van een misdrijf. In België heeft zich vorige week een soortgelijk drama afgespeeld. De Belgische Justitie besloot af te zien van vervolging van de vrouw.

Twee keer in één week. Hoe is het mogelijk.

Arme vrouw. Haar leven is vanaf nu een hel. Huilen

Sorry, ik moet hier even op reageren. Ik vind het verschikkelijk voor de moeder! Maar hoe kan je in HEMELSNAAM je kind vergeten???
Verder weet ik echt niet of er hier zinnige dingen over gezegd kunnen worden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:51

runningkawa schreef:
Dan was ze op dat moment toch ook dom?
Waar zeg ik dat ik de vrouw in andere dingen dom vindt?
Dat maak jij ervan, niet ik
Me geen woorden in de mond leggen die ik niet zeg.

Het gaat hier over de vrouw en haar aktie en dat is dom, daar reageer ik op.
Ken die vrouw in andere akties tich niet, dus daar reageer ik dus toch ook niet op Verward

Je zegt letterlijk "Wel dat ze dom is"

Ik leg je dus geen woorden in de mond, je hebt het letterlijk gezegt/getypt Knipoog
Dat jij iets anders bedoeld dan wat je zegt, daar kan ik niets aan doen en dat kan ik ook niet ruiken hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:56

Ja ik zeg idd dat ze dom is
En waar gat dit topic over?
Juist ja, je kind in de auto laten...dus ik reageer hier op de aktie die ze doet.
Want daar gaat deze discussie over!

Dat jij er in gedachte dingen bij gaat halen die niks met het topic te maken hebben, kan ik niet helpen. Gedachte verder dan de stelliong van dit topic.
Als de vraagstelling was, is deze vrouw in het dagelijks leven dom, dan zal ik daar nee op antwoorden met het gegeven wat we nu hebben.
Maar dáár gaat dit topic niet over, dus daar discusieer ik ook niet over...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:57

runningkawa schreef:
Ja ik zeg idd dat ze dom is
En waar gat dit topic over?
Juist ja, je kind in de auto laten...dus ik reageer hier op de aktie die ze doet.
Want daar gaat deze discussie over!

Dat jij er in gedachte dingen bij gaat halen die niks met het topic te maken hebben, kan ik niet helpen. Gedachte verder dan de stelliong van dit topic.
Als de vraagstelling was, is deze vrouw in het dagelijks leven dom, dan zal ik daar nee op antwoorden met het gegeven wat we nu hebben.
Maar dáár gaat dit topic niet over, dus daar discusieer ik ook niet over...

Nogmaals, nu zeg je weer dat de vrouw dom IS, en daarmee zeg je per definitie dat ze dus niet alleen in deze daad dom is maar gewoon dom IS. Klaar. Ik kan niet door jouw beroerde formulering heen prikken, zeg gewoon wat je bedoeld en niet iets totaal anders. Want dat doe je nu.

Als het topic gaat over deze aktie en jij zegt dat die vrouw dom IS, dan zegt dat in feite dat je aan de hand van deze aktie stelt dat de vrouw dom IS, niet dat alleen de aktie dom IS.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:58

Jeetje, WW, leg je niet niet op teveel slakken zout?
Voor mij is heel duidelijk wat RK bedoelt en ik vind het ook een erg domme, onverantwoorde en diep trieste actie. Ik ben nog niet zover dat ik haar zielig vind, daarvoor zit de trieste dood van dat kindje me nog te hoog...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:59

Ann schreef:
Jeetje, WW, leg je niet niet op teveel slakken zout?
Voor mij is heel duidelijk wat RK bedoelt

Mijn NU ook wel, maar er moet niet gezegd worden dat ik haar woorden in de mond leg die ze niet gezegd heeft, want ze heeft het wel letterlijk gezegd.

Charaz

Nou ik vind iemand wel uitermate DOM als je zo je kind kan vergeten en in de auto laat zitten.

Anoniem

leer lezen...ik hou er over op
wat daar staat is erg duidelijk, dat jij niet kunt lezen is niet mijn probleem...
Dit topic gaat over de actie die die vrouw gedaan heeft, niet over haar verdere leven...

Dat jij gewoon wat wilt etteren is ook niet mijn probleem..veel plezier verder met miepen over iets wat erg duidelijk is...

Ik ga niet meer op je in, totdat jij leert lezen Doei!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:01

WW, misschien ligt het ook aan de manier van lezen van jou?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:01

Leer formuleren zou ik zeggen, ik heb letterlijk gequote wat jij zei dus met lezen heeft het niets te maken Knipoog
Dat jij gewoon niet zo goed formuleert wat je bedoeld, en vervolgens nog zegt dat anderen jou woorden in de mond leggen.. dat vind ik een beetje scheef, en dat heeft niets met mijn leeskunsten te maken.
Overigens een erg lage reactie van jouw kant. Maarja, ben niet veel anders meer gewend van jou.

Charos schreef:
Nou ik vind iemand wel uitermate DOM als je zo je kind kan vergeten en in de auto laat zitten.

En ik vind niet dat je aan de hand van 1 aktie kan stellen dat die vrouw per definitie DOM is.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:02

Dom is nog zacht uitgedrukt. De vrouw is dom en haar actie is dom.
Haha!

Kinderachtig dat op een miscomminucatie zo doorgedramt moet worden.. WW we snappen je punt dus kan je nu ophouden?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:03

Nou dat is dan jouw mening, ik vind wel dat iemand die zo'n actie uithaald en daarbij haar eigen kind vermoord (want zo zie ik het) dom is.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:04

1 aktie? Kijk dan wat voor actie.. ze laat haar kind creperen in de auto.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 11:04

Dit komt uit het Brabants Dagblad: http://www.brabantsdagblad.nl/voorpagin ... 469164.ece
Citaat:
Achtergelaten baby overleden in auto

Donderdag 31 mei 2007 - BAARLE-NASSAU - In een geparkeerde auto bij een basisschool in Baarle-Nassau is gistermiddag het stoffelijk overschot aangetroffen van de elf maanden oude baby van een van de leraressen van de school. Het is nog niet bekend waaraan het jongetje is gestorven.
Zie ook:
Elf maanden oude baby dood gevonden in auto Baarle-Nassau

De baby werd even na twee uur gevonden door medewerkers van de school, die direct pogingen tot reanimatie ondernamen. Omdat dit niet lukte, werd zowel het speciale reanimatieteam van de brandweer als de traumahelikopter te hulp geroepen, maar ook dat mocht niet baten.
Een politiewoordvoerder kon gisteren nog niet zeggen onder welke omstandigheden en waaraan de baby is overleden. Hij sprak wel hij van 'een tragisch gebeuren'. "Wat er precies is gebeurd, zal moeten blijken uit de verdere verhoren van de moeder, de medewerkers van de school en eventuele andere getuigen."
De vader en moeder waren volgens hem te overstuur voor een uitgebreid verhoor.
Waarom en hoe lang de baby in de geparkeerde auto heeft gelegen, bleef gisteren dan ook onduidelijk. Omdat het woensdagmiddag was, waren er geen kinderen op de school aanwezig. Volgens omstanders was er wel een vergadering van de leerkrachten gaande, toen de baby door de medewerkers werd aangetroffen. De auto stond geparkeerd bij hoge bomen en werd daardoor beschermd tegen direct zonlicht.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 11:05

Charos schreef:
Nou dat is dan jouw mening, ik vind wel dat iemand die zo'n actie uithaald en daarbij haar eigen kind vermoord (want zo zie ik het) dom is.

Wat kort door de bocht....je kent niet eens de feiten. En dat vind ik dom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:06

De kranten artikelen veranderen ook steeds...ben benieuwd of we de echte toedracht te horen krijgen Ja

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 11:06

Tiffany schreef:
1 aktie? Kijk dan wat voor actie.. ze laat haar kind creperen in de auto.

Je laat je kind creperen als je het met opzet doet. Daar is in dit geval nog niets over bekend. Dus ff dimmen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 11:07

runningkawa schreef:
De kranten artikelen veranderen ook steeds...ben benieuwd of we de echte toedracht te horen krijgen Ja

Inderdaad. Maar dit is wel van de plaatselijke krant waarvan de journalisten ter plaatse zijn geweest.