Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_paula_ schreef:Goedzo leliev !
Als ik 18 ben wordt ik denk ik ook donor...
Maar heebben al die mensen nu al hun geld verspild door te smsen?!
snowdon schreef:Triest![]()
Had het ook al gehoord, dat het nep zou zijn. En dan kijk je toch heel anders naar zo'n show, erg vaag en slecht in elkaar gezet.
Maar bovenal... diep en diep triest dat BNN dit zo aanpakt.
Nederlanders zijn dan wel meelopers, maar ik heb niet echt het idee dat het echt zo'n impact zal hebben op zowel de bevolking als de politiek.
Disscussie zal er zeer zeker komen, maar verandering?
dees_daan schreef:ik ben donor hoor, dus vind het wel degelijk belangrijk! maar je zag een politici, die dus nu wél donor is, en zo zullen er meer mensen zijn.. die nu gaan inzien dat het wel belangrijk is. hadden ze dit niet moeten doen? hadden ze het gewoon zo moeten laten? ik vind het super dat er aandacht voor word gevraagd.
Horsii_mine schreef:Ik was er echt fel op tegen, maar toen ze zeiden dat alles net was.. TOP! De hele wereld is in een keer goed wakker geschud! Ik denk ook zeker dat het nut heeft, ondanks dat het een schandaal was.
Emilia schreef:Horsii_mine schreef:Ik was er echt fel op tegen, maar toen ze zeiden dat alles net was.. TOP! De hele wereld is in een keer goed wakker geschud! Ik denk ook zeker dat het nut heeft, ondanks dat het een schandaal was.
Ja en desondanks wil ik nog steeds geen donor worden...
balli schreef:@iedereen: reken maar dat dit veel inpact heeft op de nederlandse bevolking!
ik vind het geniaal in elkaar gezet en een super goede actie!
_paula_ schreef:Goedzo leliev !
Als ik 18 ben wordt ik denk ik ook donor...
Maar heebben al die mensen nu al hun geld verspild door te smsen?!
ThePast03 schreef:dees_daan schreef:ik ben donor hoor, dus vind het wel degelijk belangrijk! maar je zag een politici, die dus nu wél donor is, en zo zullen er meer mensen zijn.. die nu gaan inzien dat het wel belangrijk is. hadden ze dit niet moeten doen? hadden ze het gewoon zo moeten laten? ik vind het super dat er aandacht voor word gevraagd.
Zoals ik al eerder melde heb ik het begin gezien en daarna niet meer gekeken omdat ik alleen nog kon hopen dat dit een groot toneelspel kon zijn.
Het was ook te gek voor woorden om echt te kunnen zijn en dan heb ik het niet over het idee maar om de keuzes van degene die zogenaamd een nier wilde doneren.
Tja dat het belangrijk is weet iedereen wel, daar heb je niet zo'n programma voor nodig.
Maar je kunt mensen niet dwingen en zo'n programma zal daar ook weinig bij helpen denk ik.
Dit is nu even een ophef maar over een week of twee weer vergeten en dan denkt weer niemand er meer bij na.
Ik vind dat mensen het zelf moeten beslissen en er eerst heel goed over na moeten denken. Ook over de gevolgen voor hun nabestaanden (en dat kunnen over 30 jaar hele andere mensen zijn als vandaag). En ik vind niet dat zo'n tv-uitzending of de publieke opinie je keuze zou moeten beïnvloeden. Maar dat is mijn mening.
De hele uitzending en het gedoe er omheen heeft op mij eerder een negatieve invloed dan een positieve maar ik hoop voor degenen die organen nodig hebben dat ik wat dat betreft een eenling ben.
ThePast03 schreef:De hele uitzending en het gedoe er omheen heeft op mij eerder een negatieve invloed dan een positieve maar ik hoop voor degenen die organen nodig hebben dat ik wat dat betreft een eenling ben.
snowdon schreef:Een wereld die overhoop ligt van discussies, betekent nog geen verandering... eerder verdeeldheid
ThePast03 schreef:dees_daan schreef:ik ben donor hoor, dus vind het wel degelijk belangrijk! maar je zag een politici, die dus nu wél donor is, en zo zullen er meer mensen zijn.. die nu gaan inzien dat het wel belangrijk is. hadden ze dit niet moeten doen? hadden ze het gewoon zo moeten laten? ik vind het super dat er aandacht voor word gevraagd.
Zoals ik al eerder melde heb ik het begin gezien en daarna niet meer gekeken omdat ik alleen nog kon hopen dat dit een groot toneelspel kon zijn.
Het was ook te gek voor woorden om echt te kunnen zijn en dan heb ik het niet over het idee maar om de keuzes van degene die zogenaamd een nier wilde doneren.
Tja dat het belangrijk is weet iedereen wel, daar heb je niet zo'n programma voor nodig.
Maar je kunt mensen niet dwingen en zo'n programma zal daar ook weinig bij helpen denk ik.
Dit is nu even een ophef maar over een week of twee weer vergeten en dan denkt weer niemand er meer bij na.
Ik vind dat mensen het zelf moeten beslissen en er eerst heel goed over na moeten denken. Ook over de gevolgen voor hun nabestaanden (en dat kunnen over 30 jaar hele andere mensen zijn als vandaag). En ik vind niet dat zo'n tv-uitzending of de publieke opinie je keuze zou moeten beïnvloeden. Maar dat is mijn mening.
De hele uitzending en het gedoe er omheen heeft op mij eerder een negatieve invloed dan een positieve maar ik hoop voor degenen die organen nodig hebben dat ik wat dat betreft een eenling ben.