Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:een klein kindje heeft er wel voor moeten lijden dat moeder zo vertrooid is...
Urielle schreef:runningkawa schreef:een klein kindje heeft er wel voor moeten lijden dat moeder zo vertrooid is...
En dat is het precies wat iedereen zo misselijk maakt
Als je al ziet hoe snel en indringend een kindje huilt wat honger/dorst heeft of bang wordt, hoe primair die nood en paniek is als het tien seconden te lang duurt voor je er bent, dan krijg ik echt de rillingen van het idee wat het kindje daar heeft doorgemaakt in die auto.
Bij zo'n primair reagerend kwetsbaar wezentje is het gewoon allemaal nog tien keer zo erg dan bij een volwassene in doodsnood.
Tessebes schreef:Wat ik overigens niet begrijp, is dat er niemand op die parkeerplaats is geweest die wat gemerkt of gehoord heeft. Lijkt me sterk dat die baby het niet op een krijsen heeft gezet.
Tessebes schreef:Wat ik overigens niet begrijp, is dat er niemand op die parkeerplaats is geweest die wat gemerkt of gehoord heeft. Lijkt me sterk dat die baby het niet op een krijsen heeft gezet.
katchina schreef:Jij weet iig niet wat het is om depressief te zijn en onder medicijnen te zitten.(Gelukkig voor jou hoorDie kunnen ook veel invloed op je hebben zonder dat je daar erg in hebt...En als je daarbij een vervelende thuissituatie hebt,3 kinderen en een baan,dan kan er gewoon iets fout gaan in je eigen systeem.Je kan iig niet meer goed luisteren naar je eigen emoties en intuitie..erg genoeg
runningkawa schreef:idd ann
is het veilig om dan kinderen op te voeden als je zover weg bent?
Is het veilig om in de auto te stappen, voor je kind, voor jezelf, voor de medeweg gebruikers.
En kun je dan je werk wel naar behoren doen?
esperance schreef:
Urielle schreef:katchina schreef:Jij weet iig niet wat het is om depressief te zijn en onder medicijnen te zitten.(Gelukkig voor jou hoorDie kunnen ook veel invloed op je hebben zonder dat je daar erg in hebt...En als je daarbij een vervelende thuissituatie hebt,3 kinderen en een baan,dan kan er gewoon iets fout gaan in je eigen systeem.Je kan iig niet meer goed luisteren naar je eigen emoties en intuitie..erg genoeg
Was dat tegen mij of tegen iemand anders?
Ik heb nl. zelf te kampen met een postnatale depressie zoals hierboven ook al ergens staat.
Bij mij richt deze zich gelukkig niet op de baby, zij is het (enige) lichtpuntje in mijn leven momenteel.