[
Als het hier wonen je zo tegen steekt vertrek je wel terug naar Marokko
Dus zo vreselijk zal het wel niet zijn
Ik ben al een aantal goede Turken tegen gekomen! 1tje zit nu in mijn klas en dat is een gast tja, je kan der overal mee komen, hijs beleefd en serieus en kan ook lekker prettig gestoord doen! Heerlijk jonk is het

Maar marrokanen benk nog geen 1 goede tegen gekomen, sorry. Misschien dat we dan maar eens moeten meeten Lin

Dan stel ik die mening miss bij

Ik vind het idioot dat ze zelfs nog willen onderzoeken of er discriminatie was. Wtf! Ik gooi geen Nederlander in het water omdat hij zou zeggen 'vuile belg ga terug naar je land!' Om over de rest wat er gebeurt is nog maar te zwijgen! Dat is gewoon achterlijk!

Daarbij voelen ze zich al snel gediscrimineerd. Bovenstaande Turk lacht net zo goed met grapjes over turken als met grapjes over limburgers/belgen etc

Als je ergens gaat wonen pas je je aan. Als ik naar Turkije ga pas ik me ook aan daar, dan ga'k ook niet in bikini over straat (om zo maar even wat te noemen)
overigens vind ik dat kleine groepje wel verdacht vaak in het nieuws komen om zo'n klein groepje te zijn

En idd zelfde vraag als tamary, waarom grijpt de marrokaanse gemeenschap niet in als ze het zo erg vinden?