Marokkanen gooien homo in het water

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schimmelig

Re: Marokkanen gooien homo in het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:01

FZ_Lin schreef:
Kijk ik ben een collega van FZ_Lin (vroeg of ik op haar account iets mocht plaatsen,omdat ik er zelf geen heb)

Gewoon even een vraagje.

Vind je het echt heel vreemd dat Nederlanders (misschien niet het slimste soort daarvan) Arabische mensen over één kam scheert na het zoveelste ''homo'' gerelateerde incident?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:12

FZ_Lin schreef:
Kijk ik ben een collega van FZ_Lin (vroeg of ik op haar account iets mocht plaatsen,omdat ik er zelf geen heb)
Heb gelezen wat er geplaatst is en natuurlijk ook jullie reacties..
ben zelf Marokkaanse van afkomst en ben gewoon geboren in NL
Zoals vele marokkaanse van deze generatie,
Heel vervelend wat er met die man gebeurd is, Hoop dat het goed met hem komt en natuurlijk dat ie eroverheen komt..
Maar jullie reacties heb ik dus bekeken en sommige uitspraken kloppen gewoon niet..
Ten eerste over het geloof..
Dit is niet TOEGESTAAN in ons geloof (Islam)
Maar zoals jullie zeggen marokkaanen enkeltje enz..
Vergeet niet dat het 3 Marokkanen van de duizenden waren.
En wij hebben er niet voor gekozen om in Nl te wonen.
Dat heeft de oudere generatie gedaan..
Dus om te zeggen oprotten naar ons eigen land vind ik totaal niet kloppen..
Moet je nagaan wat onze ouders hier deden in nl voor ons tijd
ze waren ARBEIDERS

Zij zijn hierheen gehaald door de Nederlanders..
Dus kom alsjeblieft niet met die uitspraken want ze kloppen gewoon niet..
En ik praat absoluut niet goed wat de andere 3 jongeren hebben geflikt..
Maar zeg niet marokkaanen enzz....
Ben zelf marokkaanse en doe het hartstikke goed, Heb respect voor deze samenleving
Maak niet uit hoe je bent of wat je doet al heb je maar 1 been (bij wijze van spreken)
En geloof me meer dan de driekwart marokkaanen denken ook zo.
Alleen jammer van de drie..
Hoop dat ik niet aanvallend overkom is absoluut niet mijn bedoeling..
Maar wou het gewoon ff rechtzetten..
Veel plezier nog allemaal bij Bokt
Groeten Een lief Marokkaantje

Als het hier wonen je zo tegen steekt vertrek je wel terug naar Marokko Knipoog Dus zo vreselijk zal het wel niet zijn

Ik ben al een aantal goede Turken tegen gekomen! 1tje zit nu in mijn klas en dat is een gast tja, je kan der overal mee komen, hijs beleefd en serieus en kan ook lekker prettig gestoord doen! Heerlijk jonk is het Haha!

Maar marrokanen benk nog geen 1 goede tegen gekomen, sorry. Misschien dat we dan maar eens moeten meeten Lin Knipoog Dan stel ik die mening miss bij Lachen

Ik vind het idioot dat ze zelfs nog willen onderzoeken of er discriminatie was. Wtf! Ik gooi geen Nederlander in het water omdat hij zou zeggen 'vuile belg ga terug naar je land!' Om over de rest wat er gebeurt is nog maar te zwijgen! Dat is gewoon achterlijk! Verward

Daarbij voelen ze zich al snel gediscrimineerd. Bovenstaande Turk lacht net zo goed met grapjes over turken als met grapjes over limburgers/belgen etc Knipoog Als je ergens gaat wonen pas je je aan. Als ik naar Turkije ga pas ik me ook aan daar, dan ga'k ook niet in bikini over straat (om zo maar even wat te noemen)

overigens vind ik dat kleine groepje wel verdacht vaak in het nieuws komen om zo'n klein groepje te zijn Knipoog En idd zelfde vraag als tamary, waarom grijpt de marrokaanse gemeenschap niet in als ze het zo erg vinden?
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 25-05-07 17:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:15

Die jongere generatie "weet dan toch niet beter"
Ze kregen werk, een huis, een goede toekomst. Moeten we daar zoveel generaties nog rekening meehouden omdat we deze mensen van alles hebben aangedaan? De keuze stond vrij om na een aantal jaar terug te gaan, degenen die dat niet deden vonden het blijkbaar prima in Nederland.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:19

Jeetje zeg, wat sneu!
Jeetje, die Marokkanen zelf willen nooit gediscrimineerd worden (Heel logies natuurlijk Ja ) , en zelf?
Zelf gaan ze een beetje homo's discrimineren alsof ze niks beters te doen hebben.
Hoe triest ben je Bloos!
Ach gut

Dudette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:22

stelletje paasei.
rot zelf dan weer lekker op naar Marroko.
Ik vind nu persoonlijk, dat die homo's veel meer recht hebben om hier te zijn dan die paasei marokkanen.
Lijers.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:22

Enkeltje terug Marokko, misschien krijgen ze daar betere levenslessen door de Islam.

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 19:50

Ik blijf erbij: staat er ergens in het artikel dat dit alles gebeurd is vanwege het homo-zijn van het slachtoffer? NEE. Ga daar dan ook niet van uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 19:51

Al is het om wat anders gebeurd
Is het dan wel oke??
Geef ik gewoon hetzelfde antwoord hoor Ja

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 20:01

pharagirlke schreef:
[
Als het hier wonen je zo tegen steekt vertrek je wel terug naar Marokko Knipoog Dus zo vreselijk zal het wel niet zijn

Ik ben al een aantal goede Turken tegen gekomen! 1tje zit nu in mijn klas en dat is een gast tja, je kan der overal mee komen, hijs beleefd en serieus en kan ook lekker prettig gestoord doen! Heerlijk jonk is het Haha!

Maar marrokanen benk nog geen 1 goede tegen gekomen, sorry. Misschien dat we dan maar eens moeten meeten Lin Knipoog Dan stel ik die mening miss bij Lachen

Ik vind het idioot dat ze zelfs nog willen onderzoeken of er discriminatie was. Wtf! Ik gooi geen Nederlander in het water omdat hij zou zeggen 'vuile belg ga terug naar je land!' Om over de rest wat er gebeurt is nog maar te zwijgen! Dat is gewoon achterlijk! Verward

Daarbij voelen ze zich al snel gediscrimineerd. Bovenstaande Turk lacht net zo goed met grapjes over turken als met grapjes over limburgers/belgen etc Knipoog Als je ergens gaat wonen pas je je aan. Als ik naar Turkije ga pas ik me ook aan daar, dan ga'k ook niet in bikini over straat (om zo maar even wat te noemen)

overigens vind ik dat kleine groepje wel verdacht vaak in het nieuws komen om zo'n klein groepje te zijn Knipoog En idd zelfde vraag als tamary, waarom grijpt de marrokaanse gemeenschap niet in als ze het zo erg vinden?

Me collega is hier in NL geboren! Dus terug gaan naar haar eigen land heeft niet echt veel zin, officeel is dit ook haar land! Ze is misschien van afkomst Marokkaans, maar ze is een hele goede ingeburgerde Nederlandse!

Maarre we kunnen indd gaan meeten dan neem ik me collega mee!
Ik heb het zelf ook niet echt op mensen met een andere afkomst (doordat er veel dingen vroeger zijn voorgevallen) maar met haar kan ik het meer dan perfect vinden! En denk dat jij haar stiekem ook wel zou mogen Knipoog

Ff voor de duidelijkheid; ik ben zelf Nederlandse me collega is Marokkaans! Zij had ook de laatste 2 posts met mijn account gemaakt!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 20:05

ik vind dat ze zulk gespuis gewoon moete laten vertrekken naar het buiteland opgerot met dat zooitje gespuis...
zulke dingen horen niet te gebeuren voor t zelfde geld was hij verdronken...

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 20:07

Indd dit is al erg voor de man!! Stel dat het nog erger was!!
Dat hij de stokken etc niet kon ontwijken (wat al moeilijk is in het water en in het donker!)

jacqq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 20:09

ze weten helemaal niet zeker of die jongens het deden omdat hij homo was, of dat ze dat uberhaupt wisten...
dat kan net zo goed bijzaak zijn, ik vind juist dat de krant discrimineert, er had toch ook kunnen staan: jongens (of mannen) gooien andere man/jiongen in het water...

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 20:22

runningkawa schreef:
Al is het om wat anders gebeurd
Is het dan wel oke??
Geef ik gewoon hetzelfde antwoord hoor Ja

Nee, absoluut niet. Ik heb in mijn eerste post ook gezegt: ik wil dat helemaal niet goedpraten. Ik irriteer me hier alleen aan een aantal enorm uit de context gerokken opmerkingen. Het moet niet per sé zo zijn dat zij die man zijn gaan terorriseren omdat hij homo is, en omdat dat volgens hun geloof niet zou mogen. Het kan ja, maar daar gewoon zomaar vanuit gaan vind ik erg bekrompen. Het kan even goed zo zijn dat die jongens een enorme slechte opvoeding gehad hebben, los van het feit dat ze moslim zijn. Het kan even goed zijn dat ze zo stoned als een plant waren toen ze het gedaan hebben, of dronken. EN nee, dat zou het nog niet goed praten, maar door er zomaar vanuit te gaan dat het gebeurd is vanuit geloofsovertuigingen en dergelijke breng je weer maar eens al die goede voorbeeldige marokkanen in het slechte daglicht. Geen wonder dat die mensen gefrustreerd geraken zeg, als zelfs ik, als rasechte Belgische, dat al wordt.

(en @ één van de posters hierboven, die nog nooit een "goede" marokkaan geweten heeft... Toen ik vorig jaar in Leuven studeerde zat ik bij drie marokkanen op kot. Geweldige kerels. Twee ervan zijn op wereldvrouwendag voor alle meisjes in de gang (10) een roosje gaan kopen, hebben er een lief zelfgeschreven gedichtje aangehangen, en we zijn allemaal wakker geworden met een roosje vooraan aan onze deur geplakt. De derde was bezig met zijn laatste jaar van een vervolgstudie op de universiteit(iets met overheidsmanagment), hij had al een diploma sociaal werk, en een universitair diploma van [***]. Hij werkt nu bij de universiteit van Antwerpen en is ondertussen ook bezig met een studie om les te kunnen geven. Behoorlijk ingeburgerd dan toch e?)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 21:13

FZ_Lin schreef:
pharagirlke schreef:
[

Me collega is hier in NL geboren! Dus terug gaan naar haar eigen land heeft niet echt veel zin, officeel is dit ook haar land! Ze is misschien van afkomst Marokkaans, maar ze is een hele goede ingeburgerde Nederlandse!

Maarre we kunnen indd gaan meeten dan neem ik me collega mee!
Ik heb het zelf ook niet echt op mensen met een andere afkomst (doordat er veel dingen vroeger zijn voorgevallen) maar met haar kan ik het meer dan perfect vinden! En denk dat jij haar stiekem ook wel zou mogen Knipoog

Ff voor de duidelijkheid; ik ben zelf Nederlandse me collega is Marokkaans! Zij had ook de laatste 2 posts met mijn account gemaakt!

dan moeten ze niet zeuren dat ze er niet zelf voor gekozen hebben want dan zaten ze hier nl niet meer. Vind het een loos argument!
Als je zo gaat praten kan je ook zeggen dat onze generatie er niet voor gekozen heeft dat ze hierheen gekomen zijn....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 21:26

Hahahaha phara, idd, ik kan er ook niks aan doen dat mijn voorouders hier in Nederland zijn gaan wonen. Clown

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 21:33

Het zoveelste incident met Marokkanen. Van de week nog die rellen in dat voetbalstadion. Vind je het gek dat steeds meer mensen het beu worden.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 21:37

Het zullen ze weer is niet zijn...
Toedoeloe marokkaantjes!! Doei!
Pff... Heel zielig doen he dat ze gedicrimineert worden maar ondertussen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:13

faye schreef:
Hahahaha phara, idd, ik kan er ook niks aan doen dat mijn voorouders hier in Nederland zijn gaan wonen. Clown

kbedoelde meer dat wij er niet voor gekozen hebben om ze hierheen te halen. Knipoog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:15

Oh ja, dat ook. Daar heb ik zeker niet voor gekozen Knipoog

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:17

Echt bah, hoe halen ze het in hun hoofd, maar... nu zijn ze natuurlijk wel onrein ze hebben hem aangraakt Clown

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:19

Zo helpen ze hun slechte naam nooit de wereld uit Koe

Arwennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:23

jézus... dit is echt niet normaal..
hier kan ik zo ontzettend boos om worden..
Dat je niet eens meer naar huis kan lopen.. kom op! waar gaat dit heen..
inderdaad het zoveelste incident met marrokanen.. sorry voor degene onder ons die marrokaan zijn maar het is gewoon zo.. laatst met dat voetbal gedoe... heb je een wedstrijd gewonnen ga je rellen.. kom op.. hoe zielig ben je dan
oke weer ontopic: hoop dat ze de daders pakken en laat ze lekker lang in de gevangenis zitten..

tax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:40

KsVrPy schreef:
Het zullen ze weer is niet zijn...
Toedoeloe marokkaantjes!! Doei!
Pff... Heel zielig doen he dat ze gedicrimineert worden maar ondertussen.

Jij schrijft precies op wat ik denk, maar niet zo goed kan verwoorden!

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 23:00

Echt onbegrijpelijk, wat een sukkels... zullen we hen ff dumpen 2 kilometer van de kust... kunnen ze terug zwemmen met tegen stroming!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 23:05

Ongelofelijk wat erg! Hun zouden eens voor een koets gespannen moeten worden! 5 uur lang!