Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_rosita_ schreef:bah!
zelf in het klaagstoeltje zitten door lengte en spieraandoening. ik ben 1.87, gezegend met maat 43(+brede/hoge voeten) en betaal me dus scheel aan schoenen en lange kleding, heb wekedelen reuma en zit ook hartstikke klem en een reisje met de bus betekend 2 dagen pijn, maar geloof me..... dit 100x liever dat kanker en als gevolg daarvan nog eens een kaal hoofd!
ik walg echt van een reactie als ik zeg niet dat ze geen gelijk heeft, maar ze moet niet zo zeuren. als ik jou al hoor zeuren over je lengte, gut wat zul jij piepen zeg als deze ernstige stinkmodder aan jouw deurtje zou kloppen.
dan nog dat je het goed vind dat moslims het wél mogen..... tsja...ze doen maar wat ze niet laten kunnen, maar zónder onderscheid! een moslim is in mijn ogen geen drol meer dan een vrouw die een ernstige ziekte heeft doorstaan!
dat het niet aan de fotograaf ligt klopt, maar wel degelijk aan deze achterlijke, discriminerende kl*te regering!
jackgirl schreef:Wist je dat kanker patienten ook hun hele leven kaal kunnen blijven... ?
Deze worden dus ook de rest van hun leven achtervolgt door de nasleep van deze ziekte !
Net zoals jij door je lengte.
jackgirl schreef:haha daar kan ik verder niet over oordelen ben zelf maar een onderdeurtje kwa lengte in verhouding met jullie.
Maar kan wel heel goed indenken in een kankerpatient en hoe deze zich voelt.
Zeker omdat in ons gezin dit nu aan de orde is, ik kan me dan zo vreselijk kwaad maken om zulke reacties.
Net alsof iemand met kanker ( kaal worden ) zich aanstelt... nou alles behalve dat.
_rosita_ schreef:bah!
zelf in het klaagstoeltje zitten door lengte en spieraandoening. ik ben 1.87, gezegend met maat 43(+brede/hoge voeten) en betaal me dus scheel aan schoenen en lange kleding, heb wekedelen reuma en zit ook hartstikke klem en een reisje met de bus betekend 2 dagen pijn, maar geloof me..... dit 100x liever dat kanker en als gevolg daarvan nog eens een kaal hoofd!
ik walg echt van een reactie als ik zeg niet dat ze geen gelijk heeft, maar ze moet niet zo zeuren. als ik jou al hoor zeuren over je lengte, gut wat zul jij piepen zeg als deze ernstige stinkmodder aan jouw deurtje zou kloppen.
dan nog dat je het goed vind dat moslims het wél mogen..... tsja...ze doen maar wat ze niet laten kunnen, maar zónder onderscheid! een moslim is in mijn ogen geen drol meer dan een vrouw die een ernstige ziekte heeft doorstaan!
dat het niet aan de fotograaf ligt klopt, maar wel degelijk aan deze achterlijke, discriminerende kl*te regering!
runningkawa schreef:trots opzij zetten
bij deze ziekte??
ik ga hier niet verder op in, want dan kan ik opzouten van bokt..
Maar ik ga ik er echt over mijn nek...
Hypofocus schreef:_rosita_ schreef:
En Rosita, ik heb ook een onmogelijke voetmaat voor een vrouw (zelfs nog wat groter dan die van jou).
En je hoort me ook helemaal niet zeggen dat ik liever KANKER heb, want daar gaat het hier niet over. Het gaat hier om het GEVOLG van deze ziekte: KAALHEID. En die kaalheid zou ik GRAAG inruilen tegen mijn lengte.
Quellian schreef:Tellie schreef:Geloofsovertuiging of niet. Ik vind dat iedereen zonder hoofdsdeksel/doek op de foto moet voor je paspoort. Kaal, geloof of mode ik vind het niet kunnen.
Hoofddeksels moeten gewoon af voor de foto in je paspoort.
Spijt me erg, maar dan denk ik niet dat jij weet wat voor emotionele deuk je oploopt als je kaal wordt door een ziekte.
Tellie schreef:Quellian schreef:Spijt me erg, maar dan denk ik niet dat jij weet wat voor emotionele deuk je oploopt als je kaal wordt door een ziekte.
Ik heb het over hoofddeksels. Je kan altijd nog een pruik opzetten.
Tiffany schreef:Damn mens! Je haalt de 1.70 nog niet eens dus je bent NIET lang.
Zitten er voordelen aan kaalheid? NEE! Aan lang zijn wel.. dus wees blij met wat je hebt.
Quellian schreef:Tellie schreef:Geloofsovertuiging of niet. Ik vind dat iedereen zonder hoofdsdeksel/doek op de foto moet voor je paspoort. Kaal, geloof of mode ik vind het niet kunnen.
Hoofddeksels moeten gewoon af voor de foto in je paspoort.
Spijt me erg, maar dan denk ik niet dat jij weet wat voor emotionele deuk je oploopt als je kaal wordt door een ziekte.
Hypofocus schreef:Ik ben alleen van mening dat deze ziekte in dit geval niets met de kwestie van de foto te maken heeft. KAALHEID heeft er wat mee te maken, kanker niet.
ma_rie_tje schreef:Die kaalheid is iets wat je dag en nacht achtervolgt, en je constant herrinnerd aan je ziekte, of de verscikkelijke ziekte die je hebt geleden (wat gepaard gaat met een pijn, angst en onderzekerheid die moeilijk te beschrijven is!)
Door dit soort acties krijg je bijna de neiging om met een carnavals pruik op de pasfoto te gaan!