Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meetje22 schreef:Meteen doodschieten zulke figuren.
Die zijn gewoonweg niet te redden en zodra ze vrijkomen doen ze het weer.
Dat soort moet je maar zien als een foutje van moeder natuur en weer aan moeder natuur terug geven(diep onder de grond)
Meetje22 schreef:Meteen doodschieten zulke figuren.
Die zijn gewoonweg niet te redden en zodra ze vrijkomen doen ze het weer.
Dat soort moet je maar zien als een foutje van moeder natuur en weer aan moeder natuur terug geven(diep onder de grond)
visje schreef:tamary schreef:Waarschijnlijk precies zoals hij het zegt. Dat schijnt wel vaker te gebeuren. Zelfde als een kikker in een pan met water. Gooi je die in heet water = vluchten, maar in koud water dat langzaam opwarmt = blijven zitten en dood gaan. Ook hier zijn vaak de stapjes zo klein dat ze niet zien hoe fout ze bezig zijn, omdat er genoeg tijd is om te "wennen" aan de andere manier van denken.
Ja, dat kan ik me ook voorstellen. Eerst ben je alleen met die perverse gedachten. Dan kom je iemand anders tegen op het internet, die net dezelfde perverse gedachten heeft. Dat maakt het al meteen een stuk aanvaardbaarder. Van het een komt het ander. Je steekt elkaar op, je deelt elkaars fantasieën en uiteindelijk worden het plannen. Ik kan me voorstellen dat je totaal vervreemt van de realiteit en de menselijkheid. En dat je achteraf echt denkt van 'jeezes, wat stond ik op het punt te doen'.
't Is natuurlijk niet zeker of die persoon echt meent wat hij zegt. Het kan ook een griezelige psychopaat zijn die zich voordoet als iemand met een groot schuldbesef. Je kan er, kortom, weinig uit afleiden over de persoon zelf.tamary schreef:Stilstand in de sexuele ontwikkeling vaak, maar omdat het lichaam wel volwassen wordt krijg je dan dit soort dingen. Ze voelen zich aangetrokken tot kinderen die in hetzelfde stadium zitten, maar het lijf en de hormonen geven er een sexueel volwassen invulling aan.
Klinkt nogal Freudiaans. Waar komt die theorie vandaag? Lijkt me niet gemakkelijk om te bewijzen dat pedofielen een stilstand hebben gehad in de sexuele ontwikkeling.
Chiqa schreef:Pedo's willen kinderen brandmerken?
Andersom dát lijkt me een goed idee, zo vlak over hun porem ofzo.