Wat, o dat willen ze niet? Ohnee wacht, het is natuurlijk de vrouw die zich moet aanpassen aan de man

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thirsa_ schreef:Volgens mij wordt het hartstikke zwaar, net als dat je vroeger met kleding aan moest afzwemmen
Pletje123 schreef:Ik vind het een heel nobel gebaar naar de dames die wegens hun geloof niet in een bikini mogen lopen, zoals de meesten van ons dat wel mogen.
Ik hoorde vandaag op de radio dat er ook een speciale fiets voor die vrouwen gemaakt wordt in Iran, zo kunnen de vrouwen meer bewegen en zichzelf redden.
Aan de ene kant vind het ik het heel naar dat deze vrouwen geen 'normaal' leven mogen leiden, aan de andere kant: ze moeten er maar het beste van maken! Dus waarom ook niet?
Whiz schreef:Thirsa_ schreef:Volgens mij wordt het hartstikke zwaar, net als dat je vroeger met kleding aan moest afzwemmen
Deze vrouw heeft deze boerikini's speciaal ontworpen.. van dezelfde stof als een normaal badbad wordt gemaakt.. Dus sneldrogend en niet vochtabsorberende stof. Dus het wordt helemaal niet zwaar!!
En zulke badkleding.. wordt door moslim vrouwen al jaar en dag gebruikt!! Dus het is niet iets nieuws!!! Vroeger liepen wij hier ook n geheel bedekende badkleding!!
Meisje_86 schreef:Whiz schreef:
Deze vrouw heeft deze boerikini's speciaal ontworpen.. van dezelfde stof als een normaal badbad wordt gemaakt.. Dus sneldrogend en niet vochtabsorberende stof. Dus het wordt helemaal niet zwaar!!
En zulke badkleding.. wordt door moslim vrouwen al jaar en dag gebruikt!! Dus het is niet iets nieuws!!! Vroeger liepen wij hier ook n geheel bedekende badkleding!!
nou ik heb het in heel mijn leven nog geen 1x gezien. mja vind het zoiezo gewoon niks. altijd die religies.
ik heb er helemaal niks mee. dalijk dragen we allemaal een boerka of boerkini. t word allemaal een beetje te overheersend.
maar geen negatieve berichten aub, iedereen zijn mening, en ik vind dit gewoon. of het nu redelijk of onredelijk is
mmaar dat die vrouwen dan zo willen, tja is hun keuze,als het maar geen mode word.
Citaat:nou ik heb het in heel mijn leven nog geen 1x gezien. mja vind het zoiezo gewoon niks. altijd die religies.
ik heb er helemaal niks mee. dalijk dragen we allemaal een boerka of boerkini. t word allemaal een beetje te overheersend.
maar geen negatieve berichten aub, iedereen zijn mening, en ik vind dit gewoon. of het nu redelijk of onredelijk is
mmaar dat die vrouwen dan zo willen, tja is hun keuze,als het maar geen mode word.
Knoffer schreef:Tis hun eigen keuze hoor. Ja, tuurlijk er zijn er ook bij die werkelijk onderdrukt worden, maar er zijn ook vrouwen die zelf de keuze maken om zo'n 'abnormaal' leven te leiden.
Knoffer schreef:Citaat:nou ik heb het in heel mijn leven nog geen 1x gezien. mja vind het zoiezo gewoon niks. altijd die religies.
LOL, als het maar geen mode wordt, wees gerust, dat zal het niet worden hooriig niet hier, zoja, dan boycot je het toch lkkr, doe ik al jaren met de lelijke mode.
En dat het overheersend is ben ik ook niet met je eens. Je zegt zelf er ook boven dat je het nooit gezien hebt, dus wat overheerst er dan?
Ik heb het wel in Turkije gezien. Wat ik trouwens wel apart vind nu ik erover nadenk. Ik dacht namelijk dat in Turkije hoofddoekjes verboden waren, maar ik ben blijkbaar niet helemaal op de hoogte.
Cayenne schreef:Ik vind het wel een goed idee, maar wanneer het nat is dan zal het de vrouwelijke vormen toch alsnog accentueren?
Meisje_86 schreef:nou in hun land mogen ze het van mij doen, maar hier in nederland vind ik dat het te ver gaat,