Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Ik vind vier serieuze bijtincidenten op 2 maand toch te veel aan het worden, en dan zijn dat alleen maar in die omgeving. Ik snap dat de burgemeester er iets wil aan doen.
dees_daan schreef:katiavl schreef:Ik vind vier serieuze bijtincidenten op 2 maand toch te veel aan het worden, en dan zijn dat alleen maar in die omgeving. Ik snap dat de burgemeester er iets wil aan doen.
zou dat niet wat zeggen over de mensen die er wonen?
hier lopen ook veel asociale mensen aan de andere kant van de straat, en die lopen niet met een klein hondje... maar met een rotweiler, herder of stafford,, kortom bij 3kwart van de mensen hier, moet ik er niet aandenken dat er een kind bij hun hond in de buurt komt..
Princess_ schreef:Imo bijt een hond nooit zonder aanleiding!!Maar goed even verder op het verhaal...
Erg zielig voor dat jongetje en zijn moeder. Ik vind wel dat als een hond zodanig heeft gebeten hij afgemaakt moet worden. Hier ook, als een van onze honden ooit zou bijten krijgen ze een spuitje! Ookal zijn het mn allesjes.
Diablo schreef:kohtje schreef:Laten we eerlijk zijn de laatste jaren zijn er wel steeds meer niet opgevoede honden. We hebben al meer dan 35 jaar een hondenpension en zien meer en meer "lastige"honden.
Vroeger was een hond een hond en nu zien vele het als hun kind. Ze hebben geen tijd en zin om hem gewoon goed op te voeden. Ze mogen op de bank in bed en staan boven hun baas.
Mensen vinden het zielig als hij een keer aangepakt moet worden. Het is erg jammer aangezien ik denk dat een hond zich lekkerder voelt als hij weet waar hij staat.
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar ik denk dat dit minstens net zo geldt voor de kinderen. Kinderen mogen tegenwoordig alles. Het zijn godjes en o wee als een hond maar verkeerd naar ze kijkt. De reden waarom de hond dat doet, doet er niet toe, honden mogen van veel mensen gewoon niet bijten en het kind heeft het nóóit gedaan.
Diablo schreef: