Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stoeptegel schreef:ik zat nog midden tussen de duitsers te surfen rond die tijd. Helemaal vergeten... geen duitser die ff stopt natuurlijk
Laura24 schreef:merrietje schreef:Die vrieren het dnek ik niet, aangezien zei naja de oorlog verloren
Vrij logisch, het is de een nederlandse herdenkingsdag
Noetanchamon schreef:Ik denk dat de opzet is het herdenken van de doden...en niet het vieren maar dat zal een Nederlandse schrijffout zijn denk ik..
Maar staan we dan ook stil bij alle doden die gevallen zijn in WO 1??
merrietje schreef:Laura24 schreef:
Vrij logisch, het is de een nederlandse herdenkingsdag
Dat bedoelde ik ook nog idd
Noetanchamon schreef:Okay, duidelijkals reactie op Essie bedoel ik dan.
Stoeptegel schreef:Ja, maar die lui zouden hier in nederland toch ook op zn minst ff de bek kunnen houden? Hoop muziek met braadworsten erbij
laten ze in duitsland maar een gat gaan graven
Miryamk schreef:We herdenken toch alle gevallenen van welk oorlogsgeweld waar dan ook in de wereld? Dus ook de slachtoffers van de eerste wereldoorlog.
Shadow0 schreef:Stoeptegel schreef:Ja, maar die lui zouden hier in nederland toch ook op zn minst ff de bek kunnen houden? Hoop muziek met braadworsten erbij
laten ze in duitsland maar een gat gaan graven
... en tot zover begrip en vredelievendheid voor anderen.
Als je niet met enig respect over anderen kunt praten / schrijven (zelfs al zijn het Duitsers en ligt dat onderwerp gevoelig), dan heb je toch een belangrijk deel van de boodschap niet begrepen. (En als het bedoeld was om grappig te zijn, dan is dat niet gelukt.)
essie79 schreef:Mag ik nog wel even zeggen dat ik het aantal schrijffouten in zo weinig tekst bijna knap vind?
Stoeptegel schreef:nee ik erger me soms dood aan die lui. Ik zat dan gister op strand horst en daar stik het van de duitsers. Altijd. Dan vraag ik me af, waarom rijden die lui zover om hier te gaan surfen. Ze kunnen daar toch een meer aanleggen? Fatsoen hebben ze nog nooit van gehoord volgens mij.
essie79 schreef:Is domheid ook 1 van de 7 zonden?