Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree_Tina schreef:stalleke schreef:Misschien ben ik wel heel hard maar ik vind als je in nederland komt wonen moet je je maar aanpassen aan de principes hier!
vind ik ook, en dan als ze dat niet doen maar een enkeltje terug naar eigen land. ik heb absoluut geen problemen met buitenlanders die zich gewoon aanpassen
buster4ever schreef:ik vind btw ook dat alle buitelanders die herrie veroorzake gewoon keihard trug gestuurd moete worde naar hun eigen landje
Yentl_ schreef:inderdaad busterlover!
als ik opsporing verzocht ofzo kijk word er bijna altijd gezocht naar een licht getinte, negroide of donker getinte man. waar gaat het naartoe met ons land
Ronja schreef:roxiie schreef:Dat een pet geen betekenis/waarde heeft is grote onzin. Voor mij heeft een hoofddoek immers ook geen waarde/betekenis. En komt dan dus op het zelfde neer.
Voor jou niet nee, maar voor degene die hem draagt wel
buster4ever schreef:ik vind btw ook dat alle buitelanders die herrie veroorzake gewoon keihard trug gestuurd moete worde naar hun eigen landje
o0valerie0o schreef:buster4ever schreef:ik vind btw ook dat alle buitelanders die herrie veroorzake gewoon keihard trug gestuurd moete worde naar hun eigen landje
Yentl_ schreef:kijk, dat volk is gewoon veel te agressief aangelegd!
er staat toch niet in de koran dat iedereen die ze niet zinnen af mogen maken of ernstig mogen verwonden!
buster4ever schreef:nou dan word t land teminste weer een stuk blanker![]()
Citaat:Citaat:
nou dan word t land teminste weer een stuk blanker![]()
En minder crimineel..
buster4ever schreef:zal eve vertelle dat in alkmaar een 16 jarig jongetje blanke gister voor ze school dood geslage geschopt is door een buitenlander van 17