Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jonne schreef:Ik hoorde het vanmorgen op school. Ik zit op de andere vestiging van het Jan Arentsz, maar ook op deze school was iedereen verdrietig.
Over de dader : het was een foute actie. Maar er zijn meer mensen die vechten, en toevallig is het deze keer fout gegaan. Je kan beter vuile zak zeggen tegen de mensen die nu nog vechten dan tegen de dader, die zal niet zo gauw meer iemand aanraken.
anne_bento schreef:maar vindt het ook echt belachelijk dat de dader met naam en fotos overal op internet staat, die jongen kan dus ook nooit niet meer normaal over straat als hij zn straf heeft uitgezeten
anne_bento schreef:maar ik denk dat de dader op dit moment al genoeg gestraft wordt en het is denk ik nog maar de vraag of die er sowiezo nog wel bovenop komt.
runningkawa schreef:dat ze maar een tatoo op zijn kop zetten "killer"
Niien_ schreef:@ BrankaZ
Er zijn veel mensen die berichtjes sturen dat ze hem gaan ''klappen'' enzo, mensen uit brabant en weet ik het, ik denk niet dat die hem kennen inderdaad. Het zal de dader ook nooit vergeven worden, dat hij uberhaubt iemand gaat slaan als iemand dat vraagt is sowieso heel fout.