Liposuctie dode woog 54 kilo...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CouCou

Re: Liposuctie dode woog 54 kilo...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 14:29

Er wordt hier weer druk gespeculeerd, maar niemand weet precies wat er is gebeurd.
Niemand weet de reden, niemand weet hoe deze jonge vrouw eruit zag, dus conclusies trekken is hier niet mogelijk.
Misschien is ze wel aan iets heel anders overleden. De sectie (neem aan dat die er komt) zal dat vast wel vast kunnen stellen.

Ik wens de nabestaande veel sterkte.
Laatst bijgewerkt door CouCou op 20-04-07 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 14:29

Arabesk schreef:
Nadya schreef:
Ik zou willen dat mensen zich niet zo lieten opfokken over dat zogenaamde ideaalbeeld. Ik word echt gek van al die plastic hoofden en lijven op TV, jullie niet? Knipoog

ik heb mijn tv inmiddels de deur uitgedaan Vork maar dan nog zie je genoeg hoor

al die walgelijke programma's

- next topmodel
- next pussycatdoll
- make me beautifull
- je echte leeftijd
bla bla bla etc

Mijn vriend en ik lachen ons suf op de bank om al die plastic koppen tegenwoordig. De een na de ander begint al jong met botoxen. Ik zie ook wel in de spiegel dat ik ouder begin te worden, hoor, maar ik wil er ook echt niet meer als een 16-jarige uit zien. Die tijd heb ik wel gehad en dat bedoel ik positief. Toen ik vroeger nog modellenwerk deed, werd ik al gek van al dat uiterlijke gezeur van dat wereldje. Was ook niets voor mij eigenlijk Haha! Haha! Haha!
En na jarenlang anorexia en boulimia (wat ik overigens niet om uiterlijke redenen had!!) weet ik nu wat echt belangrijk is en dat is jezelf zijn, houden van al je unieke kanten en accepteren dat je bent wie je bent. Accentueer je mooie kanten en de wereld ligt aan je voeten.

Ik heb trouwens niets tegen plastische chirurgie als je lichamelijke of echt zware psychische problemen hebt vanwege je uiterlijk, hoor (al ligt het er wel aan wat voor problemen precies). Maar ik ken zoveel mensen die er prima uitzien, maar toch onder het mes gaan (ja, ik woon in 't Gooi, he Haha! ) en dan heb ik het nog niet over mensen die elk rimpeltje glad gestreken willen zien, zelfs als ze 50+ zijn en het nou eenmaal erbij hoort.
Ik vind dat gewoon een beetje zielig, kan er niets aan doen..... Bloos

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 14:33

Ik maak me gewoon ernstig zorgen over de generatie pubers die nu opgroeit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 14:34

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 14:36

Kon jij dat meisje liek?

Net wat ararbesk zet: slank en alles flink in model is een modegril. Helaas raken sommige meiden hierdoor ook geobsideerd.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 14:36

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 14:37

dat is idd een beeldschone dame...

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 14:45

Nicolletje schreef:
Ja maar Nadya, jij hebt het geluk dat je niet zo lelijk bent Bloos

Ik ben vroeger wel gepest om mijn afwijkende uiterlijk (krullen lelijke tanden) en dat heeft mij een lange tijd best onzeker gemaakt, terwijl ik helemaal niet lelijk bén...
Maar ik zou dus wel gevoelig kunnen zijn voor de buitenwereld (en soms ben ik dat ook) het is namelijk niet leuk om te denken: bah wat ben ik een paard...
Alleen het is ook de waarheid als een koe dat hoe je je voelt, je dat ook uitstraalt.

Het is zeker wel een kwestie van dat er vaak meer aan de hand is zoals Karin zegt, alleen pakweg 15 jaar geleden (in mijn eigen puberteit) was ik nog niet zo afwijkend van het (ideaal) beeld van een vrouw in de media dan dat ik nu ben...
Terwijl ik op zich niet zoveel veranderd ben.

Nicolletje, dank je Lachen
Toen ik een jaar of 13, 14 was, werd ik ook gepest, hoor (mager als een lat, dun haar, bril en beugel). Dat is heel vervelend, je hebt helemaal gelijk. Vanaf mijn 16de ging het beter qua uiterlijk. Dat heb ik erg mee gehad, dat is waar. Ik ben ook best gevoelig voor de buitenwereld, hoor, al moet ik eerlijk zeggen dat ik door het ouder worden me niet meer zo druk maak over wat anderen vinden. Maar niet zozeer wat mijn buitenkant betreft, al heb ik ook echt wel bad hair days, geloof me. Haha!
Bovendien had ik vroeger een mooie B/C cup en al dat afvallen zijn ze nu meer richting A/kleine B gegaan. Clown
Maar om ze nou te laten vergroten, nee hoor , bedankt. Ze horen bij mij en het is prima zo. Ook wel handig bij het dansen, hardlopen en paardrijden trouwens, haha.

En inderdaad, wat jij zegt, je straalt uit wat je van binnen voelt. Dus moet je vaak eerst wat aan de binnenkant doen en dat is niet altijd makkelijk.

Ikzelf kijk heel graag naar verschillende mensen en hun uitstraling. En dat heeft niets te maken met er mooi uitzien, slank zijn, ideaalbeelden etc. Het is veel meer dan dat en juist die combinatie maakt mensen zo uniek en zo interessant. Ik moet er niet aan denken dat we allemaal rondlopen met siliconen en gladde koppen, daar is toch niets aan?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 14:49

Arabesk schreef:
Ik maak me gewoon ernstig zorgen over de generatie pubers die nu opgroeit...

Ik ook, maar ook over mijn eigen dochter. Die is nog maar 2 jaar, hoor, maar ik weet hoe zwaar die druk kan zijn. Daarom wil ik haar ook leren van zichzelf te houden, juist het unieke van mensen in te zien en niet alleen maar op die buitenkant gericht zijn. Ik doe mijn best......

En als dat de echte foto van die 21-jarige vrouw was, dan vind ik het heel erg dat haar dat overkomen is. Echt zonde dat ze zo ver gegaan is, dat ze zich liet opereren. Schandalig dat zo'n zogenaamde arts met haar in zee gegaan is. Ik weet van twee vriendinnen van me, dat ze echt pittige vraaggesprekken hebben gehad, voordat hun plastische chirurgen ze wilden opereren. O.a. over hun motivatie.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:41

asjemenou schreef:
54 kilo zegt me helemaal niks!
Was ze 1.50m of 1.80m???

Dat was ook het eerste wat ik dacht. Sterkte iig.

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 20:43

Jezus, dat 't zo ver kon gaan. Scheve mond

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 21:34

Nadya schreef:
En als dat de echte foto van die 21-jarige vrouw was, dan vind ik het heel erg dat haar dat overkomen is. Echt zonde dat ze zo ver gegaan is, dat ze zich liet opereren. Schandalig dat zo'n zogenaamde arts met haar in zee gegaan is. Ik weet van twee vriendinnen van me, dat ze echt pittige vraaggesprekken hebben gehad, voordat hun plastische chirurgen ze wilden opereren. O.a. over hun motivatie.

Iemand hier het programma 'perfect' gezien wat op veronica uitgezonden is, een paar jaar geleden?
Allemaal mooie meiden die fikse operaties ondergingen om perfect te worden.

Een van die meiden is stageaire geweest bij het bedrijf waar ik werkte, ook in die periode. supermooie meid. Maar met een compleet verdraaid zelfbeeld. Als zij door die gesprekken is gekomen....

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 23:02

helaas kan er bij een operatie erg veel mis gaan, en dat hoeft niet eens aan de arts te liggen. de patiënt kan een onbekende ziekte dragen of een stof aanmaken waardoor de narcose zo'n 10 keer zo sterk in werkt waardoor je in weze een spuitje krijgt in plaats van een verdoving.
Daarbij ook was het de vrije wil van het meisje wat nergens toe gedwongen is, ik blijf bij mijn mening..eigen schuld tenzij anders bewezen.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 23:39

ik vind het de schuld van deze maatschappij met onze bimbo cultuur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 09:00

Maar of je aan die bimbo cultuur mee wilt doen is wel weer eigen keuze.
Die vriend had ook kunnen zeggen, het feest gaat niet door, wil dat je ipv naar een psych gaat

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 09:30

Nadya schreef:
Schandalig dat zo'n zogenaamde arts met haar in zee gegaan is. Ik weet van twee vriendinnen van me, dat ze echt pittige vraaggesprekken hebben gehad, voordat hun plastische chirurgen ze wilden opereren. O.a. over hun motivatie.

Sorry hoor, maar ik vind dit (en nog wat andere uitspraken ook, maar deze stond het dichst bij ) echt niet kunnen. Wat weet jij van de beweegredenen van de arts? Wie zegt dat ze geen gesprekken heeft gehad ( volgens de bewuste arts zijn die er namelijk wel geweest). Die arts heeft in een tv-programma, heel rustig, bewogen, en open verteld wat er gebeurd is, en er zijn maar weinig artsen ( zeker de 'reguliere' chirurgen ) die op zo'n uitnodiging ingaan als er iets is fout gegaan bij een operatie. Hierin heeft hij ook uitgelegd aan welke controles hij is onderworpen in zijn vak, hoe hij daar doorgekomen is etc. Bovendien was hetgene dat deze arts uitvoerde [b]een correctie[/b op het werk van een ander. Niemand hier weet waarom er gecorrigeerd moest worden, misschien was het wel echt knoeiwerk Er worden hier weer veel te veel voorbarige conlusies getrokken.
Dat het met het zelfbeeld van veel jonge meiden niet helemaal de goede kant op gaat, daar ben ik het met jullie over eens. En er kan best een pittige discussie zijn over wiens verantwoordelijkheid dat is ( waarin ik tot nu toe overigens de rol van de ouders totaal niet voorbij zie komen ). Maar ik vind niet dat je in het wildeweg beschuldigingen kan uiten, als je het hele verhaal niet kent.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 09:49

erleyne schreef:
Nadya schreef:
Schandalig dat zo'n zogenaamde arts met haar in zee gegaan is. Ik weet van twee vriendinnen van me, dat ze echt pittige vraaggesprekken hebben gehad, voordat hun plastische chirurgen ze wilden opereren. O.a. over hun motivatie.

Sorry hoor, maar ik vind dit (en nog wat andere uitspraken ook, maar deze stond het dichst bij ) echt niet kunnen. Wat weet jij van de beweegredenen van de arts? Wie zegt dat ze geen gesprekken heeft gehad ( volgens de bewuste arts zijn die er namelijk wel geweest). Die arts heeft in een tv-programma, heel rustig, bewogen, en open verteld wat er gebeurd is, en er zijn maar weinig artsen ( zeker de 'reguliere' chirurgen ) die op zo'n uitnodiging ingaan als er iets is fout gegaan bij een operatie. Hierin heeft hij ook uitgelegd aan welke controles hij is onderworpen in zijn vak, hoe hij daar doorgekomen is etc. Bovendien was hetgene dat deze arts uitvoerde [b]een correctie[/b op het werk van een ander. Niemand hier weet waarom er gecorrigeerd moest worden, misschien was het wel echt knoeiwerk Er worden hier weer veel te veel voorbarige conlusies getrokken.
Dat het met het zelfbeeld van veel jonge meiden niet helemaal de goede kant op gaat, daar ben ik het met jullie over eens. En er kan best een pittige discussie zijn over wiens verantwoordelijkheid dat is ( waarin ik tot nu toe overigens de rol van de ouders totaal niet voorbij zie komen ). Maar ik vind niet dat je in het wildeweg beschuldigingen kan uiten, als je het hele verhaal niet kent.

Nou dan maar een reactie van iemand die meerdere schoonheidsoperaties heeft ondergaan.
Als je op gesprek gaat bij een chirurg van een privekliniek kijken ze niet zo nauw of je moet echt met een belachelijke vraag komen bijv. dat je je borsten op je rug wilt.
Maar zolang het iets is waar normaal aan gesleuteld kan worden krijg je geeneens moeilijke vragen.
De moeilijkste vraag die mij gesteld is in alle gesprekken was of ik het zelf kon betalen of een lening wilde.
En in dat laatste zit een groot gevaar.
Je kan gewoon het geld lenen en dan denken vele vaak,goh als ik naast mn borstvergroting nog 2000 erbij leen heb ik ook meteen een strakke buik dus doe dat dan ook maar.
Ik heb altijd zelf het geld gehad en had geen ideeen om mezelf dan meteen maar helemaal te laten verbouwen.
Maar dat ze je makkelijk opereren en als je het geld hebt liggen is een feit.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 09:56

Maar dan nog weet je niet wat er in dit geval gebeurt is. Wat ik zeg: je kan gewoon geen conclusies trekken met zo weinig informatie.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 20:07

Meetje22 schreef:

Dan nog vind ik dat er een groot deel van de verantwoording bij jezelf en je omgeving ligt.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 21:39

Misser schreef:
Meetje22 schreef:

Dan nog vind ik dat er een groot deel van de verantwoording bij jezelf en je omgeving ligt.

Kijk jij snapt het.
Dat is juist het punt.
Omdat zij zo makkelijk zijn moet je jezelf goed in de hand hebben.
En dat is juist het punt waar het vaak fout op gaat.

spekkiejnfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 21:47

tsja.. ik snap jullie punt, ik onderteken echter niet omdat ik de eigenaar van de kliniek ken. de vrouw heeft hierzelf voor gekozen dus het is haar eigen schuld zeg maar..

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 22:31

spekkiejnfu schreef:
ik onderteken echter niet omdat ik de eigenaar van de kliniek ken

Je tekent niet tegen die vent hoor...
Lees eerst de website beperkthoudbaar maar.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 08:42

spekkiejnfu schreef:
tsja.. ik snap jullie punt, ik onderteken echter niet omdat ik de eigenaar van de kliniek ken. de vrouw heeft hierzelf voor gekozen dus het is haar eigen schuld zeg maar..

als je tekent teken je hier tegen, bijvoorbeeld:

Afbeelding

Misselijk

en dit:

Afbeelding

Iets minder sexueel beladen reclames zou wenselijk zijn Boos!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 09:03

Afbeelding

zo kan het ook

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 09:22

Heb met volle verbazing zitten kijken naar de foto van dat meisje, wat een enorm mooie meid om te zien...
Kijk, we weten vanuit hier niet exact wat haar beweegredenen waren om die operaties te ondergaan. Volgens nu.nl omdat zij zich heeft laten inspireren door dergelijke tvshows..

Ben dan ook erg benieuwd naar de uitslag van de sectie.

Afschuwelijk voor de nabestaanden hoor, denk je dat de arts je komt vertellen dat alles goed is gegaan, door een routineklus, nee, komen ze om te vertellen dat je dochter/vriendin het niet gehaald heeft..