Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amsolusa schreef:xxGermaXX schreef:hahahaha hoe komen ze erbij
lieve dieren zijn het me broer is varkensboer :o
vast een homo
_Sammy_ schreef:haha nou mannen je weet wat je moet doennee sorry geloof ik ook niet in..
Marijkjuh schreef:Hoe komen ze erop
![]()
Door het eten van schaamteloze dieren word je homo, geweldig hoe sommige mensen denken
alex66 schreef:zou dat bij vrouwen ook werken![]()
ik weet nog wel een paar mooie dames die ik graag lesbisch zie worden
Whiz schreef:Ik vind het best wel sneu dat jullie hier allemaal op in gaan! Dit artikel komt van Fok af notabene!! tss tss .
katiavl schreef:Heeft ook op het nieuws gekomen maar toen ik het op google zocht kwam ik als eerste fok tegen.
Bonaire schreef:Je wordt homo als je varkensvlees eet. Wat voor een onzin is dat?
Is dit een 1-april grap? want dan is het niet leuk. Zou beschamend kunnen zijn voor homo's.
blonde_007 schreef:voor het feit dat je er voor uit durft te komen dat je varkensvlees eet??ik vind het een vreemde stelling hoor!
katiavl schreef:Sjah veel moslim jongeren moeten dat nu eenmaal wel, ik heb veel vrienden in het homo wereldje en op fuiven kom ik ook moslimjongeren tegen. Die zijn ofwel direct buitengeschopt en alle banden met familie zijn gebroken of ze houden het stil en leven een geheim leven trouwen met een meisje en doen alles achter de rug.