Citaat:iemand
Wat een ONZIN!!! om hier een topic over te openen.. Alsof het lleen maar rap muziek is.. jeetje mina..
Luister naar de gemiddelde trance/dance muziek en je hoort ook hele vreemde teksten.
Vaak vertellen rappers hun levens verhaal, en dat is nou eenmaal geen bloemen geur en manen schijn.
Als je er niet van houdt, luister je er toch niet naar.
Volgens mij zit jij nog niet zo lang op bokt.. of in iedergeval kijk je niet goed rond, want hoeveel (in de ogen van andere mensen )onzinnige topics worden er geopend?? niet álles hoeft een wereld verbeterend doel te hebben hoor, hoeveel topics worden er geopend over mensen met een probleem? ja, ik heb dan wel geen probleem met stalken, of zoiets, maar ik heb hier wél een probleem mee!, laten we dan meteen heel bokt maar afschaffen?
Dat jij het nou normaal vind dat elke vrouw er alleen maar is om van achteren genomen te worden, bekeken en begeilt te worden, daar kan ik niks aan doen. Maar open dan alsjeblieft dáár een topic over, zonder MIJN mening af te zeiken, of zet er dan in iedergeval met goede argumenten neer waarom jou mening anders is. (dat een een meningsverschil) je kan wel vinden dat het overdreven is, maar reageer er dan niet op, want je zorgt er alleen maar voor dat het topic langer wordt en hoger in de lijst komt te staan hoor?
en trouwens: Een aardig percentage van trance muziek heeft helemaal géén tekst, en als die er wel inzit dan versta je het meestal niet! nou zullen er best trance liedjes met gore teksten zijn, maar heb je mij horen zeggen dat ik me daar niet aan erger? ik praat toch over de liedjes met gore teksten? dat ik nou toevallig een rap-voorbeeld neem omdat die net op de radio was...
?Citaat:Vaak vertellen rappers hun levens verhaal, en dat is nou eenmaal geen bloemen geur en manen schijn.
"Yo I f*cked a chick last night she was nice and tight"; wat zal dat een bestseller worden...

en als je goed leest (waar je schijnbaar moeite mee hebt, maar dat terzijde) dan zal je zien dat ik MEERDERE MALEN heb gezegd, dat ik GÉÉN probleem heb met (de meeste liedjes van)Eminem, of sommige liedjes van fifty, of zelfs van Akon, aangezien daar een verhaal achter zet. Ik praat hier over de oppervlakkige, domme, nutteloze liedjes. (en ja, misschien hebben die dan een lekker deuntje, nog steeds vind ik de tekst discriminerend! En als je niet rookt, kun je dan zorgen dat je NOOIT blootgesteld wordt aan rook? ga naar kledingwinkels, je hoort muziek, ga naar clubs, je hoort muziek, ga naar weet ik veel wat; je hoort het!
En als je zoiets plaatst; kun je zo'n reactie verwachten. ik zal er ook wel een terug krijgen, maar ja; waarom zou je het topic onnodig langer maken als je het tog een "Oh wát een onzin zeg" topic vind?