Weten we tenminste ook waarom de FEBO Jumping Amsterdam sponsort

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karin1985 schreef:daar is weer veel tijd en geld in gaan zitten, die stichting wakker dier vast wel in iets noodzakelijkers had kunnen stoppen.
runningkawa schreef:Citaat:en dat klopt niet. het vlees hier in Frankrijk is zooo veel beter (dan met name gewoon de koeien en varkens e.d maar ook de paarden zeker wel) dat ze dat echt niet uit nederland gaan halen Knipoog
raar als ze dit dan toch bij het slachthuis vertellen....
QQQQ schreef:Niet echt iets nieuws op zich, mooi dat we allemaal zoveel scharrelvlees eten.
Weten we tenminste ook waarom de FEBO Jumping Amsterdam sponsort.
QQQQ schreef:Niet echt iets nieuws op zich, mooi dat we allemaal zoveel scharrelvlees eten.
Weten we tenminste ook waarom de FEBO Jumping Amsterdam sponsort.
runningkawa schreef:Ik ken ze alleen maar van achter de feiten aanhollen en wat herrie maken van dingen die in NL al lang niet meer gebeuren.En net als nu, iets bekend maken dat iedereen al weet...
ShannaY schreef:Of ben ik nu heel naief, en bestaan er net zulke fok bedrijven voor slachtpaarden als voor varkens en koeien etc..?
LiinDseyy schreef:wist niet dat er zoveel paardenvlees in zat..
maar eerst vond ik het altijd super zielig en wilde ik geen frikadellen meer eten ivm paardenvlees..
maar als je na gaat denken.. ja kan eigenlijk beter paardenvlees eten dan varkensvlees.. ik ken een paar paardjes die naar de slacht zijn gegaan en heb ook een tijd op bij een varkensboer gelogeerd.. die paarden hebben een heerlijk leven gehad.. terwijl die varkens allemaal heel zielig in kooitjes zaten en heel lomp werden behandeld