Tjah dat vraag ik me ook af... ze zijn daar al bijna 3 weken aan het zoeken en hij is ook precies (als het daen is) achter de licht fabriek gevonden.. heel bizar
Van dit berichtje word ik helemaal stil. Op de foto's ziet Daen er zo levenslustig uit en dan hoor je dit.... Heel veel sterkte voor familie en naasten!
Wat erg...maar wel goed dat hij is gevonden... Z|Wordt er nog onderzoek naar gedaan hóe hij daar in het water beland is? Of gaan ze uit van een ongeluk?
Erg sneu.. Maar wel beter voor de ouders dat hij gevonden is. Ik neem aan dat de meeste het al wel verwacht hadden maar bevestiging is beter voor de gemoedsrust.
Heb het op geenstijl gelezen; afschuwelijk! Het was natuurlijk maar een hele kleine kans dat hij nog levend gevonden werdt, maar toch... En foto's ziet hij er zo vrolijk en levendig uit...
Het is al bevestigd dat hij het is. Aan de ene kant klote voor de nabestaande natuurlijk, aan de andere kant is het wel een opluchting dat er een bevestiging is. Als hij nooit gevonden zou worden blijven die ouders hun hele leven hopen dat hij nog leeft en nu is het gewoon definitief. Natuurlijk heel erg om je zoon te verliezen...
'Gelukkig' is hij gevonden. Dan kunnen zijn ouders+nabestaanden het nu verwerken.. Een plekje geven. Anders loop je ook altijd met de gedachte in je achterhoofd dat hij nog in leven kan zijn! Maar heel erg sneu dit! Waarschijnlijk is hij met zijn dronken hoofd in het water gevallen en is zo verdronken.
Vreselijk.. Het heeft me toch wel aangegrepen. Wat was het een vrolijke, levendige mooie jongen.. Voor zijn familie/vrienden inderdaad een stukje zekerheid. Nu kunnen ze beginnen om dit grote verlies een plekje te geven
Tjee wat erg. Ik hoorde het gisteren. Prettig voor de familie dat ze nu zekerheid hebben. Ik wens zijn familie en vrienden heel veel sterkte met dit moeilijke verlies!