Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Debsey schreef:Ja weg rotten in een celletje, dat kost geld, klopt, maar dat zou ik met 10 euro in de maand wel willen doneren, en ik zal vast niet de enige zijn geweest.
ophangen nee... laten voelen wat hij gedaan heeft? ja
slimmerik schreef:Debsey schreef:Ja weg rotten in een celletje, dat kost geld, klopt, maar dat zou ik met 10 euro in de maand wel willen doneren, en ik zal vast niet de enige zijn geweest.
ophangen nee... laten voelen wat hij gedaan heeft? ja
Kan me je gevoel voorstellen, maar is dat het waard dat hij aanhangers blijft houden?? Die overal in de wereld gijzelingen houden om hem vrij te eisen?? Deze ophanging is een straf in zijn eigen land voltrokken door zijn eigen wet.... het is hem alleen enorm tegengevallen dat hij geen vuurpeleton kreeg..... ophanging is daar alleen voor homo's, verkrachters en dieven.
Danielle_1 schreef:Absoluut geen genade voor deze schoft!
Ik zoek me suf naar filmmateriaal,wil em dolgraag zien kronkelen
Debsey schreef:
is ook wel waar, voor hem was het een minderwaardig gevoel maar word de wereld er wat beter van?
Naar mijn idee gaat het nu alleen maar erger worden, iedereen die sadam ondersteunde laat zijn 'levenswerk; niet zomaar in de mist op gaan,
wat denk je wat voor snode plannen die mensen nu aan het bedenken en mischien al aan het uitvoeren zijn?
Die gijzelingen die het gevolg zouden kunnen hebben veranderen dadelijk in nog mischien wel een veel groter geweld.
Ik ben anti Bush, wat die man allemaal gedaan heeft en nog gaat doen is ook niet goed te praten.
wie gaat hem aan zijn strotje ophangen dan?
Nee die meneer mag dadelijk rijkelijk genieten van zijn pensioen ergens op een eigen eilandje in de middenlandse zee or what ever :S
Billy schreef:Danielle_1 schreef:Absoluut geen genade voor deze schoft!
Ik zoek me suf naar filmmateriaal,wil em dolgraag zien kronkelen
Naar mijn idee ben je dan net zo erg als hij.
Hij heeft jou persoonlijk niks aangedaan, waarom wil jij hem dan zien kronkelen?
Dat ze in Irak blij zijn, vind ik begrijpelijk, dit vind ik gewoon afschuwelijk: je verkneukelen over de dood van iemand die jou niks misdaan heeft......