Klacht tegen loterij wegens psychische schade

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Re: Klacht tegen loterij wegens psychische schade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 22:15

Ik denk, dat als deze mevrouw wint, er een heleboel aanklachten tegen de postcodeloterij komen...

Tis natuurlijk erg vervelend voor haar, maar ik vind het echt idioot om een aanklacht in te dienen! Je kiest er zelf voor.
Het is wel zo dat de postcodeloterij dwingend is zoals ze dat dan noemen. Bij de Lotto bijvoorbeeld, had je nooit geweten of je had gewonnen, want je had niet bij de trekking kunnen zeggen van he, die cijfertjes wilde ik ook invullen. Knipoog
Maar hier weet je dat je zou hebben gewonnen als je mee had gedaan. Dat is het vervelende van de postcodeloterij.. Maarja, je bent er altijd zelf bij.

Mijn oom heeft hetzelfde gehad. Was al jaaaren lid, maar won nooit wat, hij zegt op en zijn straat wint een hoop geld. Tja helaas. Knipoog

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 00:05

God.. sommigen mensen hebben ook altijd wat..

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 02:58

Hilárisch!! Haha!

Ik zie hier links van me op de berg reclame-folders een krantje liggen: Als op postcode 3524.. 22,7 miljoen valt... Hoeveel wint u dan, D. van Soest?

Ik heet geen van Soest, dus denk dat ze het in de verkeerde bus hebben gepropt Haha!
Kan me dus ook geen ene kont schelen wat D. van Soest wint op het moment dat de 22,7 miljoen op postcode 3524.. valt Haha!