moeshie schreef:Weetje, ik vind dit een SCHITTEREND initiatief. Het bewijst nog maar eens hoe stupide de hele kwestie is. België is België met Vlaanderen en mét Wallonië.
Een reportage als deze bewijst eens te meer dat we kunnen relativeren, dat we ermee kunnen lachen. En dat is toch zeer belangrijk! Ik persoonlijk vond het super dat er iets onverwachts uit de hoek van de Walen komt, hiermee bewijzen ze eens te meer: Voila nous sommes Belges commes vous.
Nederlanders (don't blame them) zijn idd iets serieuzer en zoiets zo nooit gebeuren das veel te losbandig.
Er zijn niet veel 'volkeren' (voor zover we nog van volkeren spreken in deze multiculturele samenleving) die met zichzelf kunnen lachen, die kunnen relativeren.
De Ieren, de Engelsen en de Belgen! Het is een manier van zelfredding.
Een manier om te zeggen, mensen er zijn belangrijkere dingen dan dit.
Zucht, die politiekers alst aan mij ligt een hervorming van de regering want ze zijn niet goed bezig.
Btw, ik zit op kot in Antwerpen en het is een zeer zeer toffe stad maar niet echt geschikt als hoofdstad. Brussel bezit net iets meer allure qua multiculturaliteit en erfgoed enzo.
Oja, niets tegen west-vlamingen !
grtzz
Ehh, er werd niet echt mee gelachen hoor.