Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Misser schreef:Wordt het bericht wel goed gelezen?
Ten eerste was er nog niet eens ingebroken, ten tweede was het bij de buren en niet bij hem (niet dat dat het minder erg maakt, maar toch).
Ik ben het met Zep eens, hij is ze bewust met dat stuk hout achterna gerend (ze hadden nog niks gestolen, dus niks om terug te halen), daar hoort hij ook voor gestraft te worden.
klomp schreef:misschien wel bewust gedaan, maar als hij hun gang had laten gaan, hadden ze echt niet even stilgestaan van; goh dit mag eigenlijk niet wat we doen, laten we maar weer ophouden en weggaan.
hoe dan ook,ik ben blij dat er zulke mensen zijn die dit durven te doen, wellicht weerhoud het enigszins de dieven ervan om zomaar klakkeloos te gaan jatten.
Zep schreef:Je mag in dit land niet voor eigen rechter spelen en dat is niet zomaar
Misser schreef:Wordt het bericht wel goed gelezen?
Ten eerste was er nog niet eens ingebroken, ten tweede was het bij de buren en niet bij hem (niet dat dat het minder erg maakt, maar toch).
Ik ben het met Zep eens, hij is ze bewust met dat stuk hout achterna gerend (ze hadden nog niks gestolen, dus niks om terug te halen), daar hoort hij ook voor gestraft te worden.
Zep schreef:Lees het tekstje nog eens goed door:
er werd ingebroken, A.R. zoekt de confrontatie op "en toen het drietal hem insloot in een steeg haalde hij uit met het stuk hout". Hij was toen dus al lang en breed buiten zijn huis!
Hij had ze uit zijn huis moeten jagen en vervolgens de politie bellen.
Maethoriel schreef:
Zelfde verhaal als met die dieven bij de Albert Heijn toen toch, waar Prins Bernhard zich toen mee bemoeid heeft.
Chans schreef:dat is het punt tamary hij sprak ze niet aan hij nam meteen een stuk hout en ging de richting van de mannen uit.