Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ShirleyA schreef:Hoe dan ook vind ik dat ze een moord heeft gepleegd.Ze wist nl niet zeker of haar baby nog leefde! Dus ze heeft bewust geprobeerd dat leven te stoppen. Het is een naar kind in mijn ogen en ik kon echt geen enkel gevoel v medelij met haar krijgen, dat dat gehuil deed me niet! Ze heeft zich echt misdragen tov haar ongeboren baby en daarna ook! Dat het kindje zo klein was komt waarschijnlijk omdat de moeder zich of uithiongerde of zich volpropte: dat is alle 2 niet gezond voor je baby. Daarin was ze dus al heel slecht bezig voor haar baby. En dan die knul op je buik laten staan: wat bezielt je?! Nee ze heeft wat mij betreft die straf verdiend helaas krijgt die knul niet meer want hij is ook in en in slecht!
katiavl schreef:Amerika, heeft dan ook een beter rechtsysteem. Das mischien ook het enige![]()
Zes jaar is niet eens zoveel daar, je spreekt nog altijd over moord met voorbedachte raden.
Grootste verschil, is dat daar echte bewijzen moeten zijn voor er iemand gestraft kan worden.
En hier is speculatie genoeg.
Wat nu het beste is...
Hier krijg je (belgie) als je dronken in de auto stapt en twee mensen dood rijd.
een half jaar gemeentewerk
Ketaki schreef:ShirleyA schreef:Hoe dan ook vind ik dat ze een moord heeft gepleegd.Ze wist nl niet zeker of haar baby nog leefde! Dus ze heeft bewust geprobeerd dat leven te stoppen. Het is een naar kind in mijn ogen en ik kon echt geen enkel gevoel v medelij met haar krijgen, dat dat gehuil deed me niet! Ze heeft zich echt misdragen tov haar ongeboren baby en daarna ook! Dat het kindje zo klein was komt waarschijnlijk omdat de moeder zich of uithiongerde of zich volpropte: dat is alle 2 niet gezond voor je baby. Daarin was ze dus al heel slecht bezig voor haar baby. En dan die knul op je buik laten staan: wat bezielt je?! Nee ze heeft wat mij betreft die straf verdiend helaas krijgt die knul niet meer want hij is ook in en in slecht!
dat kindje had een spleten gehemeltje ofzoiets dergelijks.
maar dat is nog geen reden om je kind zo te vermoorden.
vind het verschrikkelijk voor die ouders van dat meisje van 15.
voor haar niet.