Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paardje2005 schreef:jemig heb nou al 5 keer het nosnieuws gezien. hele tijd hetzelfde en al een uur lang begint de perconferentie elk moment
Fairie schreef:Hoe kan een 22-jarige nou geen identiteit hebben? Als niemand weet wie hij is, weten ze toch ook niet hoe oud hij is?
Citaat:jemig heb nou al 5 keer het nosnieuws gezien. hele tijd hetzelfde en al een uur lang begint de perconferentie elk moment
Meisje21 schreef:Dat snap ik... maar vraag me af hoe Cars al over 'de dader' kan spreken?
youngster schreef:Fairie schreef:Hoe kan een 22-jarige nou geen identiteit hebben? Als niemand weet wie hij is, weten ze toch ook niet hoe oud hij is?
Ze weten dat heus wel, ze zeggen het alleen niet, en ik vermoed om te voorkomen dat de pleuris uitbreekt
figora schreef:Ow my god, ik woon in Huijbergen, dit ligt tegen Hoogerheide aan waar dit zich heeft aangespeeld, en ben echt geschokt, dat dit kan gebeuren! Jezus mina.... en een 22jarige man? Ik ben 21, misschien dat ik die dan ken ofzo als die hier uit de buurt komt!! Gadver damme, wat een verschrikking! Ik heb een vraagje aan Cars, is die vader directeur in ossendrecht of halsteren? Brr ik heb helemaal koude rillingen.