Surprise Eieren VERBODEN?!?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimberley

Re: Surprise Eieren VERBODEN?!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 01:13

Pfft dat slaat nergens op. Waarom maken ze zich hier druk om, en hoe kómen ze erop? Als je dit weg moet gaan halen om jankende kinderen te voorkomen, dan mag je al het snoep wel weg halen ! Kom dan met iets beters, bijvoorbeeld een hulpgroep voor het opvoeden van kinderen. Vork Zo krijgen ze de stemmen wel binnen hoor.. *not*.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 02:29

We slaan een beetje door in holland dieet land.

Je mag tegenwoordig niks meer zoets eten of je krijgt al naar je hoofd dat het slecht is en dat je er dik van wordt. En als je niet aan de sonja bakker zit hoor je er niet meer bij.

Get a live en kom weer met 2 poten op de grond staan aub!

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 07:51

JC. Dat slaat dus echt nergens op! Lijkt wel een 1 april grap. Dat is toch aan de ouders of hun kinderen dat mogen, anders moet je ook MCDonalds afschaffen ect.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:34

belachelijk zeg, kindersurprises zijn geweldig!

valerm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 13:15

Dit is weer typisch pvda overal mee willen bemoeien.Het is de verantwoording van de ouders niet van de staat.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 13:19

Briljant verhaal...geweldig gewoon, zelden zo gelachen.

Het gaat dus specifiek om snoep waar speelgoed bij zit? Alleen speelgoed of alleen snoep is verder niet te krijgen?
Ik denk dat het Europese Parlament en de PvdA zich met belangrijkere zaken bezig moeten houden dan het willen bannen van dergelijk snoepgoed. Eindverantwoordelijk blijven de ouders.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 17:38

Cassidy schreef:
Briljant verhaal...geweldig gewoon, zelden zo gelachen.

Pff dit is idd zo belachelijk dat je er ontzettend om kunt lachen.

CowBoy21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 17:41

echt klink klare onzin

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 17:47

Tja, wat kan je ervan zeggen. Het is idd bespottelijk, de grootste onzin die ik deze maand gehoord heb. Dat gezeik ook altijd met overgewicht. Ouders moeten gewoon eens goed naar hun kinderen kijken, als je je kind ziet aankomen ga je toch niet toekijken hoe dat gebeurt? Nee, je moet als ouder zijnde de ouderlijke taak op je nemen door actie te ondernemen en je kind gezonde dingen te voeren. Ik vind dat de verantwoordelijkheid geheel bij de ouders ligt, zij moeten een rem op kindjelief zetten zodat men overgewicht voorkomt.

Als de regering nu eens ervoor zorgt dat de gezondere dingen goedkoper worden dan de vette ongezonde dingen, dan komen we al een eind verder. Ook kinderen op de middelbare, als een patatje met in de kantine €1,50 kost en een broodje gezond €2,10 dan is de keuze al snel gemaakt lijkt mij. Ook een salade bij die grote gele M: Die is nog duurder dan een heel menu! Als ze die prijzen nou omdraaien en het gezonde goedkoper maken zou dat al veel schelen. Maar in plaats van dat ze dit gaan doen, gaan ze zich druk maken om surprise eitjes...Lekker typisch allemaal weer Lips are sealed

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 17:56

Waar gaat dit over Verward Gaat het over de chocola of over de speelgoed die erin zit? Vind het echt waar nergens op slaan.

pres

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 17:57

Wat een grote onzin weer Nors opkijken Ik heb twee kinderen en nergens geen problemen mee. Niet met overgewicht, niet met zeuren in de winkel of bij het zien van een bepaalde reclame.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 17:59

echt belachelijk Boos!
de verantwoording ligt bij de ouders en als jou koters zeuren in de winkel en drammen is dat jou pakkie an
echt zwaar overdreven zeg Slapen
ik vind ieder kind moet het recht hebben om zo'n heerlijk surprise ei te eten en het speeelgoedje te bekijken Haha! niks mis mee
en dat je kind er dik van word
tja daar ben je toch zelf bij dat word je echt niet van zo af en toe een surprise ei
word chips dan ook verboden
laat ze toch genieten zolang het binnen de perken blijft Pling

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 18:00

hij doet het bij mij niet Boos!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 21:12

PvdA Rolleyes

Och ja, de surprise eieren. Daarna verdwijnt ook de kinder chocolade, kinder bueno, en alles wat kinderen maar lekker vinden en wat eventueel bij grote inname ongezond is.

laat ze eens wat nuttigs gaan doen zeg. De verantwoording ligt nog altijd bij de ouders. Als ik in de AH werk krijg ik heel wat kindergrut langs me heen (Delikaas) en de helft daarvan is of niet opgevoed, of anderzijds de baas, eist dit, eist dat, krijgt een woede-aanval, wil persee blokje kaas of plakje worst wat dan weggegooid wordt en oh wee als dat er niet ligt, dan gaan we huiiiilen! En paps en mams maar zeggen "maar liefje toch.."
Fiets een eind op zeg! Laat ouders eerst hun kinderen opvoeden (en goed voeden) en dan, als dat niet mag baten, dan kan de overheid inspringen.
Je druk maken om zoiets onbenulligs. Tsk tsk tsk.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 21:21

Wat moet ik dan eten op zaterdagmiddag als ik geen pauze heb? Verdrietig

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 21:22

Snoep gezond, eet een appel! Haha!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:38

Veirl schreef:

De PvdA-ers gaan speciaal voor heel Nederland linzenkoek bakken en dan krijg je er een lekker sojamelkje bij *LOL*

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 11:11

Jamezy schreef:
Nou, ik ben het gedeeltelijk mee eens. Iets verbieden omdat het slecht voor je gezondheid is, is natuurlijk tot daar aan toe, maar met agressieve marketing ben ik het roerend eens. Jankende kinderen in de supermarkt leveren anderen namelijk ook overlast en jammer dan, maar ik hoef niet te genieten van het feit dat iemand anders zo nodig kinderen wil! Heeft met meegeleverde speeltjes echter weinig te doen in mijn ogen... pak eerst die rekken bij de kassa eens aan, bijvoorbeeld. Om nog maar te zwijgen van reclames op TV...

Ng beter; kinderen in het algemeen de toegang tot de supermarkt ontzeggen, zijn we in 1 klap van alle problemen af Haha!

wat een onzin

gewoon normale opvoeding geven doet wonderen
als mijn kleine vraagt "mama mag ik een suprise ei "en ik zeg nee IS HET NEE
en zeuren werkt heeeeeeeel erg averechts

kinderen gan pas jemmeren als nee soms toch JA blijkt te zijn

en ja ze stoppen dat soort hebe snoepjes bij de kasse zodat kind tijd heeft om te vragen
verbied dan dat ..nog verkoop spullen bij de kassa in de buurt te zetten
met name de lekkere trek zaken

verder is het aan de ouders of ze zoiets wel of niet kopen niet an de regering
want als ze deze verbieden mogen ze zeebanket en allllllee andere snoepgoed (ook voor de mammas en pappa's ) wel verbieden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 11:37

Wanneer zouden ze zich druk gaan maken om dingen die écht belangrijk zijn?

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 15:51

Urielle schreef:
Veirl schreef:

De PvdA-ers gaan speciaal voor heel Nederland linzenkoek bakken en dan krijg je er een lekker sojamelkje bij *LOL*

Als't maar te eten is, dan ben ik snel tevreden. Clown