Kowloon1 schreef:Ik vond dat hij dat zelfs niet verdiende, levenslang moet die hebben! Lekker veel lijden! Nu komt die er veel te gemakkelijk van af.
En keep on dreaming, 11 maagden
Ophanging lijkt me toch niet bepaald een pretje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kowloon1 schreef:Ik vond dat hij dat zelfs niet verdiende, levenslang moet die hebben! Lekker veel lijden! Nu komt die er veel te gemakkelijk van af.
En keep on dreaming, 11 maagden
Barco schreef:als je goed ophangt is het met een paar seconden voorbij hoor, je breekt namelijk dan iemands nek je wurgt dus niet.
Ik ga niet zeggen dat dit een terechte straf is. Ook al heeft hij zoveel op zijn kerfstok, verlaag ik mij er niet toe. Mensen hebben niet het recht om te doden, dus ook de meest vreselijke mensen niet.
Daarom vind ik het onbegrijpelijk dat een minister president van ons land waarbij de doodstraf om deze reden is afgeschaft zich uitlaat over de correctheid van deze straf. en daartoe dus indirect ook verlaagt.
Maar goed dit is mijn mening.
Berdien schreef:.
En waarom niet via ophanging? Moet het dan netjes en pijnvrij gaan? Zo zijn zijn slachtoffers ook niet gestorven. Nee, in dit geval vind ik het een gevalletje oog om oog, tand om tand.
ShirleyA schreef:Prima! Opruimen dat soort. Hoop dat het lekker lang duurt en zeer pijnlijk is! Deze man roept bij mij de sadist meteen naar boven en ik gun m ook een pijnlijke dood. En dat hij daardoor een martelaar wordt.....? Ach zijn volgelingen blijven m toch zo zien hoe hij ook gestraft wordt dus dat maakt niet uit. Dit soort mensen verdienen niets meer. Ik geloof niet in n god, met welke naam dan ook dus vind t onzin om te denken dat hij toch wel beloond wordt of gered, onzin hij gaat gewoon dood, over en uit met die man! Ik had t ook nog prima gevonden als ze m idd levenslang hadden opgesloten op water en oud brood om m zo weg te laten rotten. En dan foto's moeten tonen van al zijn slchtoffers, de hele dag door.... Maar dit is ook goed.
En de medeplichtigen ook ter dood veroordeeld: helemaal goed.
Lins_Vetra schreef:Het zal vast niet volgende week zijn, dat hij wordt opgehangen.. Zowiezo komt eerst nog een rechtzaak voor andere daden, en het duurt misschien wel jaren voordat hij daadwerkelijken opgehangen wordt.. Misschien issie tegen die tijd zelf de pijp al uit
yousra schreef:Die ophanging vind ik eigenlijk te erg, want je bent dan zelf ook slecht bezig, hij moet gewoon levenslang krijgen en veel leiden.
DresslOver schreef:Het domste van het hele verhaal vind ik nog dat de mensenrechten organisaties nu gaan liggen zeiken over een oneerlijke rechtszaak! Heeft Saddam die duizenden doden een eerlijke rechtszaak gegeven?? Dus nou moet ie ook niet zeiken! Hangen die gast!