Partij voor de dieren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lenn

Re: Partij voor de dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 12:52

LuvdaTossa schreef:
Straks komen de dieren nog aan de macht Koe

Voor mij is het ook een partij die te kortzichtig is en na het gedoe met Marrum ben ik er compleet op afgeknapt.

Inmiddels zijn er voor boederijen al zoveel regels mbt het houden van vee dat het over het algemeen goed gaat met de dieren. Ik vind het meer een 'emotie' partijd die stemmen wil krijgen door zielig in het nieuws te verschijnen.

Ieder z'n ding hoor Haha! Haha! Voordat iemand boven op me vliegt, het is ieder zijn eigen mening en goed recht. Maar mensen staat op de ladder bij mij iets hoger dan de dieren Knipoog

Ik vind ze ook wat kortzichtig. En ik ben er na dat gedoe van Marrum ook op afgeknapt.
Maar wat maakt het uit dat ze zich alleen druk maken over dieren? Het heeft voor mijn gevoel geen zin om daar over na te denken, want ze krijgen toch niet meer dan 1 of 2 zetels. En dat is genoeg om dieren 'een stem te geven', al zal iedereen het maar 'overdreven gezeik' vinden, het gaat om de impuls. Ik zal er dus op stemmen Ja

goldflower

Re: Partij voor de dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 12:54

die was er toch al ,kan me herinneren dat ik de laatste keer ook op de dierenparty heb gestemd Knipoog