joostvangestel schreef:Merilyn schreef:Sterker nog ik zet me af tegen alle vormen van religie
Klinkt als een erg religieus statement
Dat noem je een Atheïst.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joostvangestel schreef:Merilyn schreef:Sterker nog ik zet me af tegen alle vormen van religie
Klinkt als een erg religieus statement
Princess_ schreef:Niet om je aan te vallen hoor merilyn, maar ik vraag me wat af.
Ik zie vaak genoeg mensen met enorme kruisjes om hun nek onder hem mum ik ben christen. Ik erger me daar aan. Maar dat is ook uiting van religie dus ik kan dr niks van zeggen vind ik. Waarom van een hoofddoek zo'n probleem maken?
yousra schreef:Volgens de koran moet je je haren bedekken om niet aantrekkelijk te zijn voor mannen.![]()
katiavl schreef:Machie schreef:klopt. Alleen is het zo jammer dat uiting van religie alleen bij moslims zo'n probleem is
denk je, grootste racisme probleem in belgie is racisme tegen joodse cultuur![]()
En ergste is dat het door mensen die zelf racisme ervaren
lies schreef:Ik vind de poll-keuzes nogal beperkt.
Shadow0 schreef:lies schreef:Ik vind de poll-keuzes nogal beperkt.
Maar wel van elke keuze 2
lies schreef:Shadow0 schreef:
Ik vind de poll-keuzes nogal beperkt.
Maar wel van elke keuze 2
Mystica schreef:yousra schreef:Volgens de koran moet je je haren bedekken om niet aantrekkelijk te zijn voor mannen.![]()
Dit vind ik altijd erg vreemd. Bij mij op school zitten legio moslimmeisjes die hoofddoeken dragen. Om niet aantrekkelijk te zijn. Maar waarom lopen ze dan wel met gigantische oorbellen in en een halve drogisterij aan make up op hun gezicht?
Mystica schreef:Dat is het hem nou net. Waarom draag je make-up en sieraden? Om mooi te zijn toch? Waarom draag je een hofddoek? Om schooenheid te verbergen? Wat is dan het nut?
SDKuiper schreef:ik wilde alleen even opmerken dat de ramadan niet iets is van een cultuur, maar van een religie, die ook door nederlanders gepraktiseerd wordt.
lies schreef:Bezig aan een inhaalslag Desiree?
Welkom terug