Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladylay schreef:het gaat tever tegenwoordig...ons wel uitmaken voor van alles en nog wat...
maar als wij onze MENING geven, discrimineren we gelijk bla bla bla....
ik vindt het prima zolang ze zich maar aanpassen, en dat is het em nou juist...dat doen een groot aantal niet....
sorry, maar bye bye....ga dan maar ergens anders heen
Karl66 schreef:@Snoevie, vanwege de xenofobie en overmatige aandacht misschien?
Snoevie schreef:waar woon je Daffene?
daffene schreef:Ik denk dat bepaalde moslims een stuk gekker zijn als de gemiddelde nederlander, dus vind ik het niet raar dat je daar over nadenkt. En ik heb daar ook zelf ervaring mee, maar dat komt misschien dan omdat ik in een drukke stad woon, waar ik s nachts niet alleen over straat kan omdat er dan zo'n groepje of je af komt van "he meisje, mag ik aan je zitten"
daffene schreef:En wat ik dan zelf een beetje krom vind, is dat de vrouw thuis moet blijven en zich achter een hoofddoek moet verschuilen en die mannen er op los ** en graag aan andere meisjes zitten.
daffene schreef:Ik denk dat bepaalde moslims een stuk gekker zijn als de gemiddelde nederlander, dus vind ik het niet raar dat je daar over nadenkt. En ik heb daar ook zelf ervaring mee, maar dat komt misschien dan omdat ik in een drukke stad woon, waar ik s nachts niet alleen over straat kan omdat er dan zo'n groepje of je af komt van "he meisje, mag ik aan je zitten"
daffene schreef:Ik heb al eerder gezegd dat daar natuurlijk ook genoeg uitzonderingen op zijn, maar ik ga dat niet elke keer zeggen als ik iets post.
daffene schreef:Snoevie schreef:waar woon je Daffene?
Je komt me toch niet thuis bedreigen heIn Eindhoven.
Karl66 schreef:Ik denk ook dat bepaalde moslims een stuk gekker zijn dan de gemiddelde moslim en dat een bepaalde groep nederlanders een stuk gekker zijn dan de gemiddelde nederlander.
Als het om een bepaalde groep binnen de moslimgemeenschap gaat, waarom zou je ze er dan allemaal op aanspreken?
superwoman schreef:Karl66 schreef:Ik denk ook dat bepaalde moslims een stuk gekker zijn dan de gemiddelde moslim en dat een bepaalde groep nederlanders een stuk gekker zijn dan de gemiddelde nederlander.
Als het om een bepaalde groep binnen de moslimgemeenschap gaat, waarom zou je ze er dan allemaal op aanspreken?
Ik denk dat er meer moslims gekker zijn.
Kijk naar het insident met die "grappige" plaatjes....
Moslims gingen door het lint! Slopen van ambassade gebouwen etc.
Je mag beledigd zijn, maar niet zo geweldadig!!!
Karl66 schreef:Als die marokaanse winkelier geld denkt te kunnen verbieden, dan denk ik dat die speklapjes binnen de kortste keren bij hem in de winkel liggen. Hij zal ze alleen zelf waarschijnlijk niet eten.
superwoman schreef:Helaas zijn het niet alleen vooroordelen, maar kom je het steeds vaker zelf tegen.
superwoman schreef:Karl66 schreef:Als die marokaanse winkelier geld denkt te kunnen verbieden, dan denk ik dat die speklapjes binnen de kortste keren bij hem in de winkel liggen. Hij zal ze alleen zelf waarschijnlijk niet eten.
Dan heb je het mis, want hij raakt het niet aan