runningkawa schreef:Waarom heeft iedereen het steeds over het vergaan van de aarde?
dat vraag ik me eigenlijk ook af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Waarom heeft iedereen het steeds over het vergaan van de aarde?
runningkawa schreef:Maar daar zijn we nu ook al mee bezig
Jurjen schreef:Zo gaat het al tijden lang.
100 jaar geleden zeiden ze: over 30 jaar vergaat de wereld. 30 jaar later zeiden ze weer: over 30 jaar vergaat de wereld. Etc. Als we dit allemaal bijhouden is de wereld sinds haar bestaan al 394873985739845739463948639587x vergaan ofzo. And guess what? We zijn er nog steeds en de aarde ook...
Kortom: Ik schenk er geen aandacht meer aan, want het is allemaal dikke lariekoek (sorry voor de mensen die er heilig in geloven)
Jurjen schreef:Zo gaat het al tijden lang.
100 jaar geleden zeiden ze: over 30 jaar vergaat de wereld. 30 jaar later zeiden ze weer: over 30 jaar vergaat de wereld. Etc. Als we dit allemaal bijhouden is de wereld sinds haar bestaan al 394873985739845739463948639587x vergaan ofzo. And guess what? We zijn er nog steeds en de aarde ook...
Kortom: Ik schenk er geen aandacht meer aan, want het is allemaal dikke lariekoek (sorry voor de mensen die er heilig in geloven)
MSQuincyTE schreef:Ik zie van zelf wat er 2012 gebeurt
pharagirlke schreef:het ís al een grote bende in de wereld en de hele mensheid word daar al in betrokken
Stennisje schreef:Als het gaat zoals in dat artikel staat, gaat het vanaf eind november een grote bende worden in de wereld.
De hele mensheid zal er bij betrokken zijn en veel dingen zijn ineens niet meer zo vanzelfsprekend.
pharagirlke schreef:oorlog en gewoon deze hele 'f*cked up world' om het zo even uit te drukken.
Je kan niemand meer aan kijken of je krijgt een klap in je gezicht, er word gevochten, tieners worden dood gestoken om een mp3-speler, meisjes van 12 worden verkracht. Je kan amper op straat komen na 12 uur...
Dat noem ik een vrij 'grote bende'
OrissE_GipsY schreef:ik denk eigenlijk nooit na over die datum nee,
wat is het nut ? en of het nu wel of niet gebeurd, he tis toch zonde van je tijd om erover na te denken, ofniet soms ?![]()
mensen roepen wel vaker dat de wereld zal vergaan, nou als het ooit echt gebeurd, dan zien we dat dan wel.
OrissE_GipsY schreef:mensen roepen wel vaker dat de wereld zal vergaan, nou als het ooit echt gebeurd, dan zien we dat dan wel.
Karin schreef:OrissE_GipsY schreef:mensen roepen wel vaker dat de wereld zal vergaan, nou als het ooit echt gebeurd, dan zien we dat dan wel.
Ja, het is écht heel moeilijk om even te lezen waar het hier nu precies over gaat.
Stennisje schreef:Als het gaat zoals in dat artikel staat, gaat het vanaf eind november een grote bende worden in de wereld.
De hele mensheid zal er bij betrokken zijn en veel dingen zijn ineens niet meer zo vanzelfsprekend.