condooms in snoepautomaat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mereltje

Re: condooms in snoepautomaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 19:10

Haha, leuk idee, maar ik denk dat die dingen alleen maar gekocht gaan worden door kinderachtige mensen die er ballonnen van maken?
Bij ons op school is er idd een condoomautomaat op de wc (jongens en meisjes)

_Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 19:16

vind het wel goed dat de school er wat aan doet. Maar niet zoiets in de snoepautomaat.. ik vind dat gewoon niet thuis horen daar

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 19:21

Ook al worden die condooms dan niet gekocht, door ze in een snoepautomaat te zetten geeft de school wel aan van: 'kijk, condooms zíjn niet raar en je mag ze gebruiken.'

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 19:47

Het is opzich wel een goed idee maar om het nou in een snoepautomaat te doen. Clown Ik niet dat veel mensen ze dan kopen.

Misz_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 23:12

Nou, dat zie ik op onze school al gebeuren Clown (halve school is dan melig Tong uitsteken )
Nou, wel slim. Maar is het wel goede qualiteit als het zo goedkoop is Nagelbijten / Gniffelen

_Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 00:07

Nja.. bij ons heeft ooit iemand er 1tje op zijn kop gedaan... kreeg em er ook erg moeilijk weer af. Dat was nog voor de tijd van jippy denk ik.. Maar waarschijnlijk gaan ze er alleen mee klooien en worden ze nog niet gebruikt waarvoor ze bedoelt zijn.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 03:00

Big deal dat de hele kantine weet dat je sex hebt (of wil hebben Tong uitsteken). Is toch niks mis mee? Ik vind het een goed initiatief.
Zoals VeirL zegt, het geeft wel aan dat het niet raar is als je ze in een snoepautomaat propt.

Ik had er wel gebruik van gemaakt als ik die dingen zou gebruiken *LOL*

Maya1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 12:41

Bealy schreef:
In veel artikelen lees ik toch echt dat het plan om ze in de snoepautomaat te doen in samenspraak met de scholieren is bedacht en met goedkeuring van de ouders is uitgevoerd. Dus dat dat idee vanuit de scholieren zélf komt. Misschien weet TS hier meer van?

De ouders hebben samen met de conrector besloten om condooms te verkopen.
En nog even voor de duidelijkheid: condooms worden voor 7 cent per stuk geproduceerd, dus durex maakt er gewoon ongelooflijk veel winst mee! Jippycondooms zijn even veilig als durex alleen een stuk goedkoper.

@renee: heb ze nog niet gekocht, ze zijn steeds uitverkocht Knipoog Haha!
Alle brugklassers kopen ze steeds en blazen ze op en iedereen koopt ze in de hoop op tv te komen! :p TMF stond vorige week trouwens ook al in de aula!

@ Veirl: dat is idd het hele idee erachter geweest. Niet om jongeren aan te sporen om seks te hebben, maar veilig vrijen te bevorderen.

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 16:06

Ik snap best dat men er alles aan wilt doen om kinderen veilig te laten vrijen, maar dit kan toch ook juist aansporen? Ik vind het niet echt normaal dat je condooms verkoopt op een plek waar zoveel kinderen rondlopen. Is het dan echt zo dat jongeren al zo vroeg aan seks doen? Pff... 10 condooms voor 10 euro is wel erg goedkoop ook...

_Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 21:06

10 condooms voor 1 euro bedoel je Knipoog

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 22:49

Ja, dat bedoelde ik. Het menselijk brein heeft zich weer van zijn beste kant laten zien. Of is dat iets specifieks voor mij? Clown

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 13:54

TeeGee schreef:
In een snoepautomaat is wel een beetje vreemd; sta je daar midden in de kantine. Misschien was de wc een betere plek geweest maar ik vind het een goede zaak.

Haha indd Vork

Bij ons op school hangt wel een poster ervan op, maar ze zijn hier (nog) niet te krijgen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 18:42

Ik vind het wel een goed idee! Ja
In de wc heb je wel meer privacy en weet niet de hele school meteen wat jij van plan bent, maar als je ze in de wc hangt, druk je het meteen weer het verdomhoekje in.
Ja, ik vind het wel een goed idee! Ik zou het ook nog wel gebruiken denk ik.

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 11:29

Vind het wel een goede actie, alleen jammer dat sommige mensen er misbruik van gaan maken. Ja

Toch vind ik het toilet een betere plek voor een condoom automaat. Knipoog Nu gaan mensen condooms kopen om stoer over te komen.

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 11:30

Ik vind het een goede zaak. Zeker ook dat ze zo goedkoop zijn.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:10

Ik vind het ook een goede zaak. Las gisteren in de Sp!ts of Metro een ingezonden brief van een volwassene die het helemaal niet snapte en belachelijk vond. Hij of zij beweerde zelfs dat die condooms aanstootgevend waren voor hoerig gedrag van jonge tieners.

Mwah... ik ben het daar niet mee eens. Tegenwoordig doen ze het toch wel jong, dat ligt niet aan die condoom in de snoepautomaat Tong uitsteken Aan de andere kant: ook voor kinderen van 12 jaar (brugklassers dus) wordt het nu gemakkelijk om condooms te kopen. Er is namelijk geen cassiere die het allemaal in de gaten houdt, of wel? Dat vind ik dan wel weer een beetje een bijzondere gedachte Vork

Maar goed, als ze het dan willen doen, doen ze het in ieder geval veilig!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:12

Ja, die meneer westbroek ofzoiets haalde het zelfs in z'n hoofd om de condoom verkoop op de een of andere manier te linken met criminaliteit en hoerderij.
Ook kinderen van 12 komen anders wel aan hun condooms hoor. Oudere vriendjes bijvoorbeeld. Kinderen onder de 16 komen toch ook aan drank en tabak?

Ik blijf het een goede zaak vinden! Ja

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:20

Ja ik ook hoor Lachen Maar dacht gewoon even hardop over die kids van 12 na Vork

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:23

Ik vind het wel grappig.. maar in een snoepautomaat Tong uitsteken agh ja weer is wat anders ook origineel zeg ik maar Tong uitsteken Haha!