Nicolletje schreef:Cowboy55 schreef:Ze kunnen niet 'terug' naar hun eigen land. Ze zijn al in hun eigen land. Dit is hun land. Het overgrote deel zijn Nederlanders.
Maar ondertussen wel een Marokkaans paspoort hebben.
Daar snap ik dan weer niks van
vrij logisch, als jij straks naar australie verhuist en je daar een verblijfvergunning + paspoort krijgt, dan hou je toch ook je nederlandse paspoort erbij. Je wilt toch ook gewoon voor onbepaalde tijd terug gaan naar je familie of niet?? Als ik in china zou gaan wonen zou ik ook niet in eens gaan zeggen als ik een paspoort heb in china: IK BEN EEN CHINEES....Citaat:Loutjuh en Superlenie: ik hoor mezelf een jaar of 10 geleden praten...Maar ergens is er bij mij iets veranderd in mijn mening
Misschien omdat ik iedereen een goede kans wil(de) geven en deze toch keer op keer verziekt werden. Door hunzelf ja.
Jammer dat je dan toch de verkeerde mensen ontmoet. Ik ken er ook een aantal waar ik liever geen contact mee heb, maar dan hebben we het over cultuur en niet over geloof. Zoals ik al zei, het geloof zit van binnen en niet van buiten.