Maar ik vind t ook wel snel hoor, pfff waar je zin in hebt. Lijkt er idd op dat er druk achter staat om een jongen te krijgen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marye78 schreef:Zo maxima brengt een hoop verhitte discussies op gang![]()
Maar ik vind t ook wel snel hoor, pfff waar je zin in hebt. Lijkt er idd op dat er druk achter staat om een jongen te krijgen...
pubelia schreef:Ik dacht dat ze het altijd zo druk hadden...
maybritt schreef:Iken ben ook benieuwd wat het gaat worden.|Ik denk weer een kindje.
maybritt schreef:Iken ben ook benieuwd wat het gaat worden.|Ik denk weer een kindje.
Cassidy schreef:snoeske schreef:Zeggen ze dat Maxima het rustig aan moet doen??? Uhm deed ze dat al niet?? Zoveel doet ze niet dacht ik zo, ze heeft een rooster van amper 300 uur per jaar, gaat tig keer per jaar op vakantie, koopt voor duizenden euro's aan kleren, en nog moet ze het rustig aan doen
Dat is wat wij zien....dat ze daarnaast nog moeder is heb je voor het gemak even vergeten? En hoeveel moeders werken er helemaal niet, of alleen maar part time?
LiNdA1986 schreef:ALWEER??? wij kunnen er weer meer voor betalen! Ach jah wij arme burgers hebben daar toch genoeg geld voor he!![]()
Maar goed, hun keuze. En het is inderdaad een leuk gezinnetje. Maar nou zijn 3 er wel genoeg hoor!