Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree schreef:pharagirlke schreef:dus de winkels moeten zich ook meer richten op maatje 38?
In dat geval ga ik het met mijn 34 dus nog moeilijker krijgen om fatsoenlijke broeken te vinden
Ik heb maat 40 of maat 42 en ik heb moeite om broeken voor mezelf te vinden, maar ook leuke t shirts. Want die worden er alleen in "kindermaten" verkocht. Mensen als jij kunnen in het merk Vero Moda heel leuke kleren vinden. MAar ik niet.
Lusitana schreef:VeirL schreef:Mijn leraar vertelde het vanmorgen, ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Ik kan heel oppervlakkig zeggen: 'Ja, goed zo! Laat ze maar dik worden!', maar er zijn zoveel meiden die zo mager zijn uit zichzelf (oké, ook genoeg niet uit zichzelf).
Je zou maar naar alle moeite uiteindelijk een model zijn geworden met maatje 36 en je moet ineens weg!
Nee, gewoon een beetje bij eten. Maat 38 is een heel normale maat voor iemand van 1.75m!!!
Dieuwke1989 schreef:Aanvulling op Misser: Gewoon een beetje bijeten kan niet. Ik heb maat 34, of ik het nou leuk vind of niet. Ik snack best veel en eet verder wel gezond. Maar ik kan eten wat ik wil, het vet komt -niet-. Best leuk, behalve bij kleding kopen ja. Pijnlijk voor mijn portemonee, ik geloof niet dat ik ooit een goedzittende spijkerbroek heb gevonden onder de honderd euro.
Dieuwke1989 schreef:Dat is zonder meer waar, maar dat schijnt tegenwoordig alleen nog maar te mogen als je tegen overgewicht aanzit. Als ik een keertje geen chips neem en vriendinnen wel, kijken ze me meteen aan onder het motto van 'maar jij bent zo mager, waar ben je mee bezig'. Schaduwkant van 'big is better': gezond eten bij dunne mensen betekend niet dat ze meteen anorectisch zijn.
amberp schreef:Ik ben wel van mening dat ze alle maten op de catwalk moeten hebben.. niet alleen 36 of 38, maar pak van alles wat, dan kunnen mensen zelf hun schoonheidsideaal uitkiezen..