Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree schreef:Ze moesten eigenljk eens stoppen met het vereenzelvigen van de sharia en de islam. De een is wel met het ander verbonden maar niet vice versa.
jeanie schreef:Het zal nooit gebeuren in Nederland maar mocht het zo ver komen word ik vrijheidstrijder dan wel rebel of hoe het tegenwoordig heet terrorist
SuusJa schreef:Moslims moeten zich aanpassen aan de wetgeving van het land waar ze wonen, de sharia komt daarna pas! Westerse invloeden kunnen daar dus in voorkomen
jeanie schreef:Ik ben al moletovs aan het maken![]()
![]()
Dieuwke1989 schreef:en fourth vat mijn punt nog even duidelijk samen.
Lieve mensen, kijk alleen al naar de reacties van de bokkers hier: Nog niemand heeft gezegd: De sharia-wetgeving lijkt mij wel wat.. dus alsof 2/3e van Nederland dat wel ooit zou zeggen? Nee.
ikke24 schreef:Volgens mij is 2/3de van het volk al islamitisch...Het is toch niet normaal hoe het gaat hier in Nederland????
russel schreef:Statistiekje van 2004, bevolking groeit hard.
De mensen die zichzelf rekenen tot de Islam. Zeker niet alleen de strenge moskeebezoekers.Citaat:Zijn alle islamieten in kaart gebracht of alleen de moskeebezoekers, de Noord-Afrikaners, de arabieren die hier zitten?
russel schreef:Wordt ik ook als een christen gezien vanwege mijn afkomst als er statjes gemaakt worden? Ik ben geen lid van een christelijke gemeente, dus kom nergens voor. Maar zal wel automatisch als christen gezien worden.
Citaat:Dat de bevolking afneemt, zal dat niet zo zijn omdat steeds vaker Nederlandse meiden er voor kiezen om geen moeder te worden?
SuusJa schreef:Moslims moeten zich aanpassen aan de wetgeving van het land waar ze wonen, de sharia komt daarna pas! Westerse invloeden kunnen daar dus in voorkomen
JoT schreef:Wat dat betreft ben ik het eens met een uitspraak die hier eerder werd gedaan, door dit soort uitspraken laait het wantrouwen tegen moslims en de islam wel weer op.