Maar goed, even weer op het onderwerp.. De conclusies worden weer goed getrokken hier.. iedereen weet het blijkbaar zo goed, ga de wereld maar redden dan met die ideeen.
Dit is een forum en iedereen mag er het zijnde van zeggen, en laat iedereen in zijn waarde.
Mijn kant: Tuurlijk moet die man enorm wanhopig zijn geweest om tot zo'n actie te komen. Maar dan vind ik het nog een onbezonnen actie. Wat er allemaal niet had kunnen gebeuren.... En dat vind ik, omdat ik om levens geef van mensen, en er is nu 1 leven genomen en het hadden er meer kunnen worden... Gelukkig is dat laatste niet het geval. Alleen die boer, wat zal die zich rotgeschokken zijn zeg!
Maar goed, zulke acties zullen er altijd blijven omdat mensen wanhopig zijn, op zoek naar een beter leven, wat ze niet eens zullen gaan halen door in een landingsgestel te kruipen.
Misschien verstandig om een waarschuwing (The American style...) op het landingsgestel te zetten...zodat mensen zich zullen bedenken...

Hoe dan ook dit is een probleem, dat wij niet kunnen oplossen, en al helemaal niet door hier een onnozele discussie op bokt erover te gaan voeren..Daar jaag je mensen alleen maar verder hun eigen kant op hoor...