Man valt uit vliegtuig!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Riemke

Re: Man valt uit vliegtuig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 14:15

Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er tenminste aan iedereen gedacht Clown Sorry, ik weet dat het niet zo netjes is van me om dit te zeggen Knipoog

Maar goed, even weer op het onderwerp.. De conclusies worden weer goed getrokken hier.. iedereen weet het blijkbaar zo goed, ga de wereld maar redden dan met die ideeen.
Dit is een forum en iedereen mag er het zijnde van zeggen, en laat iedereen in zijn waarde.
Mijn kant: Tuurlijk moet die man enorm wanhopig zijn geweest om tot zo'n actie te komen. Maar dan vind ik het nog een onbezonnen actie. Wat er allemaal niet had kunnen gebeuren.... En dat vind ik, omdat ik om levens geef van mensen, en er is nu 1 leven genomen en het hadden er meer kunnen worden... Gelukkig is dat laatste niet het geval. Alleen die boer, wat zal die zich rotgeschokken zijn zeg!
Maar goed, zulke acties zullen er altijd blijven omdat mensen wanhopig zijn, op zoek naar een beter leven, wat ze niet eens zullen gaan halen door in een landingsgestel te kruipen.
Misschien verstandig om een waarschuwing (The American style...) op het landingsgestel te zetten...zodat mensen zich zullen bedenken... Ach gut
Hoe dan ook dit is een probleem, dat wij niet kunnen oplossen, en al helemaal niet door hier een onnozele discussie op bokt erover te gaan voeren..Daar jaag je mensen alleen maar verder hun eigen kant op hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 15:53

Chiqa schreef:
Karoliefje_ schreef:
Eigen schuld dikke buld!

Jeetje, neem dan een ticket. Maar doe het niet op dit soort manieren,

Lézen, het was een vluchteling Clown

Volgens mij ging het VERMOEDELIJK om een vluchteling... toch?

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 08:58

tja die man zal geen antwoord meer kunnen geven
dus ze kunnen hem niet vragen of het een ontgroenings stunt was van de plaatselijke studenten vereniging of dat die de risico's voorl lief nam en deze eventuele dood m misschien minder erg leek als de geen die m te wachten stond Gestoord

wat denk je zelf welke van de 2 opties het is Haha!

zucht

Siria

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 10:14

die man moet inderdaad behoorlijk wanhopig zijn en onwetend over hoe kleeiinn de kans is dat ie het overleeft, maar van de andere kant het is best l*llig als die dan net op een ander persoon valt, heb dit al twee keer in film gezien (kweet nie of het ook weleens echt is gebeurd) maar dat is niet echt prettig voor nabestaandenm: als je man/vriend/familielid opeens naast je wordt vermorzeld door een of andere gek die uit de lucht komt vallen.

Riemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 10:24

nickyu schreef:
tja die man zal geen antwoord meer kunnen geven
dus ze kunnen hem niet vragen of het een ontgroenings stunt was van de plaatselijke studenten vereniging of dat die de risico's voorl lief nam en deze eventuele dood m misschien minder erg leek als de geen die m te wachten stond Gestoord

wat denk je zelf welke van de 2 opties het is Haha!

zucht

Haha, ik heb zelf 2 jaar geleden een ontgroening geleid van de plaatselijke studentenvereniging, maar daar kwamen geen vliegtuigen in voor kan ik je wel vertellen Haha! Ja in de lucht omdat we dicht bij schiphol zaten... haha maar goed ik ga dus voor de tweede optie Duivel
Ook wel gevaarlijk voor de mensen rondom vliegvelden, zitten ze al te zeuren over geluidsoverlast, moeten ze ook nog oppassen voor vliegende objecten die naar beneden komen vallen Clown

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 10:43

het zal ook niet de eerste voortvluchtige zijn die zoiets uithaald.