Arme kinderen, vind het ook nogal erg dat zijn vrouw het nog niet weet!
Naar mijn idee was het een man die erg veel respect voor dieren had, en ervan genoot. Vond zn programma's altijd wel leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sweetrebecca schreef:
sweetrebecca schreef:ik vindt het heel erg,het was 1 van mijn favo programmas
sweetrebecca schreef:nou ik ben diep geraakt
sweetrebecca schreef:ja ik denk dat het programma nog wel er op is
KiWiKo schreef:vikki schreef:[
Ik persoonlijk vind het nog steeds heel erg triest dat Steve Irwin is overleden. Ik ben van mening dat deze man deed wat hij deed juist om mensen wat (meer) begrip, respect en liefde voor dieren bij te brengen... en ik persoonlijk vind het heel jammer dat hij dat niet meer kan doen. Ik had en heb heel veel respect voor deze man, zijn dierentuin en zijn partners... Ik wens zijn vrouw, kinderen, 'best mate' Wes en alle andere nabestaanden dan ook heel veel sterkte en ik hoop dat zij zijn levenswerk met liefde voort zullen (en willen) zetten.
[/quote]
Ben ik het helemaal mee eens!
het is een groot verlies voor natuurbehoud en educatie
Mariska_28 schreef:sweetrebecca schreef:sweetrebecca schreef:ik vindt het heel erg,het was 1 van mijn favo programmassweetrebecca schreef:nou ik ben diep geraaktsweetrebecca schreef:ja ik denk dat het programma nog wel er op is
Tjee postings nodig ofzo???
Chans schreef:Ben ik de enige die het schandalig vind dat iedereen op de wereld al weet wat er gebeurd is met Steve maar dat zijn vrouw nog van niets weet. Je zult het zelf maar zijn dat je als nabestaande als allerlaatste op de hoogte wordt gebracht.
Als ze in Tasmanie zit is het waarschijnlijk moeilijk haar te bereiken maar de politie had dit stil moeten houden tot zijn familie op de hoogte gesteld was.