@Lieke
Dametje?? Oooh wat voel ik me ineens jong zeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieke schreef:Het enige wat ik gezegd heb is dat je niet over de ouders kan oordelen op de basis van de informatie die nu gegeven wordt, ik heb nooit gezegd dat het gedrag van die jongens goed te praten is.
Sorane schreef:Kim ik hoop nu toch echt dat je het over het meisje hebt en niet over die jongens?
@Lieke
Dametje?? Oooh wat voel ik me ineens jong zegDank je!
dessie schreef:Chans schreef:niet vervolgd omdat ze nog geen 15 zijn... als je oud genoeg bent om de misdaad te begaan dan ben je oud genoeg om vervolgd te worden!
En dan dacht ik dat het strafrecht in Nederland al krom in elkaar zat, ik heb hier echt geen woorden voor.
ben ik het echt helemaal mee eens!
Kinee_ schreef:Als je echt niet anders kan?? Sorry, maar het kan altijd anders! Als je weet dat je een probleem hebt kan je iemand in vertrouwen nemen, in therapie gaan, etc.Verkracht óf niemand, óf als je echt niet anders kan iemand van je eigen leeftijd verdomme! (Of ouder, dan worden ze zóziezo in elkaar gebeukt hoop ik)
Chiqa schreef:Lekker belangrijk, die kinderen heben blijkbaar geen doorsnee opvoeding gehad, kan je allemaal mooie verhaaltjes omheen gaan breien, maar dat gaat er bij de meeste niet in, is ook erg onbelangrijk in dit optiek.
KiWiKo schreef:tijdelijken ik heb twee geweldige ouders
![]()
dus dat is te overbruggen.......
maar ik zal dat tuig achtervolgen tot het einde van hun leven, wellicht binnen de kaders van de wet...... maar jongens wat zullen ze het slecht hebben