Agenten houden ‘bonnendagen'.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Agenten houden ‘bonnendagen'.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 11:48

Dus mag een agentje willekeurig bonnetjes schrijven. Ze worden toch wel betaald.
Dat is toch om van te kotsen.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 12:12

Dat je een eigen mening hebt is echt geen probleem, maar over mijn werk valt met jou zoals ik nu (en in andere topics kan lezen) niet te discuseren aangezien je voor de 3e keer totaal niet kan lezen wat er in die wet omschreven staat en het alleen maar hebt over kotsen en nog eens kotsen...

Daar komt bij dat een agent net als jij ook maar een mens is.. Hier laat ik het bij aangezien we totaal off topic bezig zijn!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 15:49

Wat ik zeg is dat het belachelijk is dat een agent een bon kan uitschrijven zonder enige bewijsvorming daarbij!! En dat die agent ALTIJD gelijk heeft.

Deze agent had blijkbaar zijn/haar bril niet op want ik ben daar nooit geweest en mijn auto net zo min. MAAR daar valt niet over te praten want de agent heeft dat gezien. Inderdaad een agent is ook een mens, maar peuter jij dat de officier van Justitie maar eens aan zijn verstand!
Ik heb verder totaal geen problemen met de politie (sterker nog ik heb ze nodig), maar dit gaat gewoon te ver.

trippertjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 15:20

volgens mij zijn ze weer bezig.. zaterdag aaf 2 keer aangehouden.. mog ik allebei de kere blazen..
vanmorge 8 uur.. ofso.. gordelcontrole.. wordt ik de weg afgehaald om te kijken of ik hem wel om had..
en om 9 uur alweer alcoholcontrole.. et is maandag ochtend.. iedereen is aan het bijkomen van de drank van et weekend maar jah..

en btw vind et wel nep.. hebbe ze grote alco controlle met bob vlag enz.. hebben ze geeneens sleutelhangers Boos!

trippertjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 15:26

Sorane schreef:
Nou er is meer bekend over mijn bon.

Ik moet gewoon betalen. Het is namelijk zo dat de bewijs last bij MIJ ligt en niet bij de politie.
Het is dus ook zo dat iedere banketstaaf met een blauwe pet willekeurig bonnen kan gaan schrijven, ze worden toch wel betaald.

Om te KOTSEN!!!!

Ik kan niet bewijzen dat mijn auto daar niet geweest is.
Parkeerkaartjes ed tellen niet.

Ik ben echt LOEIKWAAD!!!!

We leven echt in een politiestaat.
Politie is er voor de burger?? BULLS HIT! Misselijk Misselijk

heb je ook niet gewoon iets van eet bonnetje die je met pin betaald heb.. of gewoon gepind dat je het op je afschriften kan aantonen.. of gewoon mensen waar je bent geweest (zogenoemd getuige)..
of miss dat je je parkeerkaartje met je chip of pin betaald heb??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 16:55

Oh ik kan zelfs met videobeelden aantonen dat IK er niet geweest kan zijn. Maar ja ik kan het pand op mijn werk wel in, alleen mijn auto niet.

Ik moet echt bewijs hebben dat mijn auto er ook niet geweest is. Boos! Nou op de gracht in Amsterdam staan genoeg auto's dus een getuige kan ik wel vergeten.

trippertjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:01

dat is minder.. maar ook niet iemand met wie je afgesproken had ofso?? moet tog wel een manier zijn om je onschuld te bewijzen..
(lijkt nu net of je ergens voor moet zitten Tong uitsteken )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:10

Ja maar ik heb aan 1 getuige niet voldoende. Mijn collega's hebben mij niet gezien aangezien ik weer eens 2 grachten verder moest parkeren.

Dan kan ik wel aan gaan bellen bij bedrijven of huizen daar: "Goh heeft u misschien die en die dag zo'n auto hier zien staan?"
Ik denk dat ik 0,0 kans maak.

Maar wat moet je nu doen om dit te voorkomen??
Alleen maar parkeren waar beveiligingscamera's hangen en bij het verlaten om de beelden vragen?
Ik ben hier nog steeds flink kwaad om.

trippertjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:17

jah je ken er niks tege doen.. enigste wat ik nog zou kenne zegge.. bewakingscamera van de betaalautomaat opvragen.. die moeten altijd een camera hebben..
en anders zou ik het ook echt niet weten :S

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:24

Als die er al zou zijn dan sta ik erop en niet mijn auto Huilen

Gewoon meer dan 7 tientjes door de plee om dat een of andere Jan L ul in blauw niet oplet.
Ik weet welke agent het is, en ik heb heel sterk de neiging gehad om naar het bureau te gaan en verhaal te gaan halen.
Maar ja echt zin heeft dat niet.

trippertjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:27

jah das ook weer zo jah..
vind et tog een stom systeem.. dat je niet ken aantonen dat je het niet was.. en de bon staat ook gewoon op jou auto en dat?