Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paraat schreef:Rokers liggen natuurlijk erg voor de hand als "zwart schaap". Light-frisdranken en de effecten van alcohol worden ook op dieren getest, evenals innname van verkoold vlees, dus BBQ-en heeft ook verband met dierproeven, evenals tandenpoetsen en óók diervoeding is getest op dieren... een harde wereld.
sunshine schreef:Paraat schreef:Rokers liggen natuurlijk erg voor de hand als "zwart schaap". Light-frisdranken en de effecten van alcohol worden ook op dieren getest, evenals innname van verkoold vlees, dus BBQ-en heeft ook verband met dierproeven, evenals tandenpoetsen en óók diervoeding is getest op dieren... een harde wereld.
Tandpasta bedoel je dus ? Die heb je ook in dierproefvrije producten.
Niet alles is op dieren getest, maar wel heel veel helaas
sunshine schreef:_Debbie_: Ik vroeg me ook af hoe je er zelf voor staat.
Tuurlijk zal het dierproeven nog even doorgaan.
Ik koop proefdiervrije producten, maar denk je dat het wat uithaalt? Want ze gaan toch door met dierproeven op andere producten.
Maar voor mezelf heeft het zeker nut! Voor mijn gevoel is het beter zo.
Ik zou heel graag iets willen doen tegen dierproeven! Weet alleen nog niet zo goed wat....
Ik heb wel eens wat mailtjes gestuurd, waarom het gedaan werd en dat er genoeg andere oplossingen waren, wat denk je?
Nooit reactie op gehad!
Schimmelig schreef:
Als alle rokers stoppen heeft 'de regering' minder bij te dragen aan ziektekosten.
Er is IMO altijd wel een oplossing, soms moet je alleen net even iets verder kijken/zoeken...
Citaat:Sorry maar zo zie ik het,ik heb het gevoel dat ik met stoppen niet mijn steentje bijdraag.
fourth schreef:Citaat:Sorry maar zo zie ik het,ik heb het gevoel dat ik met stoppen niet mijn steentje bijdraag.
Dat is zooo jammer. Zie jezelf als individu ipv een gedeelte van de eenheidsworst. Je hebt toch ook wel principes?
Citaat:Er bestaat ook niet dierproef geteste hondenvoeding heb ik ooit is ergens gezien
_Debbie_ schreef:@ schimmelig: hoe wil jij de halve wereld laten stoppen?
Machie schreef:Schimmelig schreef:
Als alle rokers stoppen heeft 'de regering' minder bij te dragen aan ziektekosten.
Er is IMO altijd wel een oplossing, soms moet je alleen net even iets verder kijken/zoeken...
Als wij rokers, allemaal stoppen met roken, worden we ook oud, gaat de regering jarenlang AOW aan ons betalen.. Kunnen we maar beter roken
_Debbie_ schreef:Jawel alleen ben ik iemand die graag resultaat ziet,en als ik zou stoppen met roken bereiken we nog niks...
Schimmelig schreef:_Debbie_ schreef:Jawel alleen ben ik iemand die graag resultaat ziet,en als ik zou stoppen met roken bereiken we nog niks...
Resultaat?
Als je zelf besluit te stoppen met roken gaat je gezondheid/conditie/etc met sprongen vooruit, dat moet toch al motivatie/resultaat genoeg zijn, denk ik dan
Je bereikt dus ongelofelijk veel!
Karl66 schreef:Dus omdat er verboden dierproeven uitgevoerd worden, moet iedereen maar stoppen met roken?
Misschien kan men de energie die men in het zeuren over roken steekt beter besteden aan het bestrijden van dierproeven
Schimmelig schreef:_Debbie_ schreef:Jawel alleen ben ik iemand die graag resultaat ziet,en als ik zou stoppen met roken bereiken we nog niks...
Resultaat?
Als je zelf besluit te stoppen met roken gaat je gezondheid/conditie/etc met sprongen vooruit, dat moet toch al motivatie/resultaat genoeg zijn, denk ik dan
Je bereikt dus ongelofelijk veel!
_Debbie_ schreef:We hebben het toch over de dieren en niet over mijn gezondheid?
Ik heb der voor gekozen om te roken dus weet ik dat het wat met mijn gezondheid doet ja,maar daar hebben we het toch niet over?
Trouwens ik zou het heel knap vinden als jij het voor elkaar krijg dat de halve wereld stop met roken,denk dat jij een rijke fantasie heb als jij denk dat je dat voor elkaar zou krijgen.