Noodoproepen van 11 september vrijgegeven.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ludora

Re: Noodoproepen van 11 september vrijgegeven.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 13:52

Ben die doku aan het kijken van Alex Jones.....

Altijd al gehoord en gedacht dat er meer achter zat. Ben nu pas 40 min. aan het kijken... Vreemd verhaal allemaal...

Ik vraag me af, als dit allemaal waar is, waarom krijpt er verder niemand in.... Waarom laat de rest van de wereld onschuldige mensen sterven zoals in het WTC !!! Als er toch kei harde bewijzen zijn, waarom komt er dan niemand in opstand ???

Ik snap duidelijk denk ik niet veel van 'politiek'.....

Triest, het staat me nog als de dag van gister bij wat er gebeurde !! Ik heb 'live' het 2de vliegtuig in het WTC zien vliegen.... Ik ben denk ik nog nooit zo verbeisterd geweest als toen !!

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 13:54

Zet even berichtje neer zodat ik thuis op me gemak even kan kijken. Ik ben nou op school.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:06

Jamezy schreef:
Ik blijf erbij dat de Amerikaanse regering er wat mee te maken heeft...

Nou ik dus ook....ik heb zo'n documentaire gezien en toen waren er heel wat dingen bij waar aan ik plotseling ging twijfelen Ziek

malie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:15

ik denk dat er veel mensen waren die wat probeerden te doen tegen bush enzo, maar die worden of omgekocht of simpelweg vermoord.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:55

GVD EEN HEEL verhaal getypt en foetsie

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:03

Er zijn inderdaad heel veel dingen die "onverklaarbaar" of "toevallig" zijn. Ik heb me er nooit echt heel erg in verdiept, maar na het lezen van een aantal beweringen en theorieën moet ik zeggen dat ik ook wel begin te geloven dat er meer speelt dan alleen een paar gekaapte toestellen.
Wellicht hebben bepaalde mensen/instellingen expres steken laten vallen, of dingen "voorbereid" voor komende aanslagen. Maar helemaal zeker weten doet niemand het.
De kans dat de regering er inderdaad mee te maken heeft lijkt plausibel. Immers als the USA wordt aangevallen, mogen zij iets terugdoen, nietwaar? Daarmee wordt veel van wat ze aan het doen zijn, en al hebben gedaan "rechtgesproken".

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:03

switchx schreef:
GVD EEN HEEL verhaal getypt en foetsie

Heel wat jaren terug was er ook een aanslag op oklahoma city geloof ik en toen hadden zo'n zelfde rond gat van 5 meter en dit was van een kruisraket (?) en dit zat ook in het pentagon. Bush had er alle redenen voor om zo iets te plannen. Zo kon hij de held spelen van (amerika) de wereld en "eindelijk" een oorlog beginnen (afmaken wat zijn vader ooit was begonnen). Als een terrorist zoiets had gepland dan was het allemaal VEEL erger geweest en die hadden het beter aangepakt en geprobeerd om Bush ook dood of even HEEL goed te laten schrikken dus danheb ik het over een aanslag op bush zijn leven, vrouw en kinderen. Wat voor zin had het nou voor de terroristen om het pentagon in te vliegen!! BUSH was daar niet eens. (om nog maar te twijfelen of het wel een Vliegtuig was).

Ik vrees dat we nooit achter de waarheid komen en dat dit net zo'n mysterie word als J.F Kennedy en Marilyn Monroe.

Maar dit alles laat niet weg......die mensen hebben in verschrikkelijke angst gezeten veel te veel mensen hebben het niet overleefd en kinderen moeten nu opgroeien zonder vader/moeder. Ouders die hun kind hebben verloren, verschrikkelijk Verdrietig

Danielle1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:09

Wow, die filmpjes zijn echt heftig! Ongelooflijk dat het al weer 5 jaar geleden is he!
Over dat gat. Er was gisteren een documetaire over. Het klopt dat een vliegtuig maar een vrij klein gat achterlaat. De Vleugels zijn niet zo stevig en worden tegen het vliegtuig aangeduwd zeg maar. Ze verdwijnen bijna helemaal

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:15

Danielle1988 schreef:
Wow, die filmpjes zijn echt heftig! Ongelooflijk dat het al weer 5 jaar geleden is he!
Over dat gat. Er was gisteren een documetaire over. Het klopt dat een vliegtuig maar een vrij klein gat achterlaat. De Vleugels zijn niet zo stevig en worden tegen het vliegtuig aangeduwd zeg maar. Ze verdwijnen bijna helemaal

Maar dan nog is een vliegtuig in doorsnede breder dan de 5 meter, die in het pentagon zat.

piaelfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:21

al die mensen die in dat gebouw zaten
je zou maar een vliegtuig op je raam zien afvliegen......

en te moeten denken dat je dood gaat..vreselijk

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:28

vreselijk zeg, ik lag gister op bed ook een docu te kijken op discovery geloof ik.
kon bijna niet meer slapen..

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:42

malie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:44

die heb ik al gezien, maar dan alleen 1 en 2.
Zijn zeeer goed!

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:46

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:48

Dat Amerika al jaren lang haar eigen burgers 'bang maakt' is toch al jaren bekend? Pling

Het instorten van 'gebouw #7' ook Rolleyes
zeven uur na het instorten van het WTC stortte één van de omliggende gebouwen ook 'mysterieus' in. Dit gebouw was niet geraakt door een vliegtuig o.i.d. (in dit gebouw zat oa het hoofdkantoor van de CIA)
Dat die aanslagen gepleegd zouden worden was geloof ik ook al enige tijd bekend, maar niemand die er een reet aan deed

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:52

Ja mooi man, spontane instorting van gebouwen daar ineens Haha!
Héél apart.

Even zonder dollen, dat instorten van gebouw 7 is ook weer zoiets raars. Hoe kan zo'n gebouw nou spontaan inelkaar zakken?

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:53

ik wil die documentaire nou ook zien..dat het alweer 5jaar geleden is zeg..

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:53

Ze hebben er een NL'se expert naar laten kijken. Zijn conclusie; daar is iemand heel lang bezig geweest explosieven aan te brengen Nagelbijten / Gniffelen

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:59

malie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:08

in gebouw 7, zaten documenten over allerlei zaken, die de rest van de wereld niet mag weten. Volgens mij hoor weet ik niet meer. Alex Jones heeft het wel gezegt waarom

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:10

jee zeg...heftig hoor.... Verdrietig

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:19

Ik ga vanavond alle linken doorspitten en bekijken.. Heb net een stukje gekeken.. en dat kwam al erg geloofwaardig over.. Wel heeeeel toevallig dat alles hoogwaardigheidsbekleders "ineens" hun vluchten cancelden...

malie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:23

ja en dat de bin laden familie 2 dagen na 11/09 naar souadi werden gevlogen

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:24

Hier staat e.e.a. over de complottheorieën "simpel" uitgelegd in het Nederlands. Gevonden via de site van de Telegraaf.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:27

Ik hoorde vandaag een theorie, dat ze wel wisten dat er een aanslag gepleegd zou worden, maar dat het 'wel goed uit kwam' omdat ze hierdoor de oorlog konden beginnen, nu hadden ze een aanleiding. Daarnaast heeft een duits bedrijf een hoop computers uit het WTC weer, tja kunnen maken ofzo, iig ze konden erin kijken en daar zagen dat er bepaalde voorbereidingen waren gedaan op aandelen (heet geloof ik iets van putopties ofzo?) Zodat ze die zouden kopen als de waarden van aandelen erg zouden zakken. Hieruit blijkt dus dat er mensen waren die wisten dat dit ging gebeuren en handelden met voorkennis (en hier erg rijk van geworden zijn). Daarom hebben ze ook nog een gebouw opgeblazen, waarschijnlijk om die bewijzen te doen verdwijnen ofzo? Volgens een onderzoeker was het namelijk onmogelijk dat dat gebouw instorte door het vuil en stof wat er tegen aan klapte (wat wordt beweert).

Ook hebben ze een vliegtuig die gekaapt was nog 2 uur door laten vliegen, hier in Nederland wordt zo'n vliegtuig wat enigzins verdacht is gelijk begeleid en aan de grond gezet. Daar laten ze er een waarvan ze wisten dat die al gekaapt was, gewoon doorvliegen Verward Scheve mond

Als laatste schijnt er helemaal geen vliegtuig in het pentagon te zijn gevlogen maar hebben zij daar zelf iets opgeblazen. Er waren beelden waar namelijk goed te zien was dat er geen vliegtuig in vloog.

Ik kan gewoon niet geloven dat ze voor zulke dingen onschuldige mensen hebben laten overlijden.. Scheve mond