Dieren hebben recht op Sex

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

torette

Re: Dieren hebben recht op Sex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 17:33

jeetje, die man die dit verzonnen heeft zal erg wanhopig wezen, en zelf bepaalde tekorten hebben! Hoe kom je anders bij dit soort bizarre ideeen? Hier kan ook nooit goed over nagedacht zijn!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 18:03

En hoe denkt Sex voor Dieren over de overschotten in asielen??

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:50

Wat een onzin! Wat je niet kent, mis je niet.
Al die dieren die nog nooit gesext hebben weten echt niet wat ze missen hoor....

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:59

Daar ben ik het niet helemaal mee eens... Er zijn genoeg mensen die nog nooit seks gehad hebben maar wel behoorlijk sexueel gefrustreerd zijn. Dat wordt misschien wat erger zodra ze wél seks gehad hebben, maar het is zeker niet zo dat ze het niet missen...

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 23:04

Ik vind het wel een beetje vergaan.

Ik vind het al knap dat mensen erbij nadenken om er een onderwerp over aantesnijden, dat nu door heel Nederland en misschien daar buiten wel onder de loep genomen word.
Nu bedoel ik hierbij die actie groep!!

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 11:12

Als ik dat zo lees heb ik meer het idee dat die mensen gewoon zelf zo seksueel gefrustreerd zijn, dat ze hun frustraties op dieren projecteren. Je moet dieren niet zo vermenselijken, niet alle dieren zijn zo "seksverslaafd" als de meeste mensen zijn (bij wijze van spreken dan Knipoog). Een dier doet vrijwel alleen aan seks om zich voort te planten, er zijn maar heel weinig dieren die er echt van "genieten". En idd, krijgen we dan nog meer beestjes in de asielen en op straat? Of wouden ze ook nog eens anticonceptiemiddelen voor dieren verzinnen? Ik vind dit echt te belachelijk voor woorden ...

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 11:16

nou,, mn pony n beetje laten dekken zodat ze er weer lol aan beleeft, dat slaat nergens op. Dieren doen vaak gewoon aan sex om zich voort te planten , helemaaaal niet zoals bij mensen Slapen Slapen Slapen Slapen

Nou goed, mijn katten hebben het iig goed, ze zijn allebei gesteriliseerd en er lopen hier genoeg katers rond Vork

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 11:23

rommie schreef:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens... Er zijn genoeg mensen die nog nooit seks gehad hebben maar wel behoorlijk sexueel gefrustreerd zijn. Dat wordt misschien wat erger zodra ze wél seks gehad hebben, maar het is zeker niet zo dat ze het niet missen...

Hier ben ik het mee eens. Ik las hier dat wat een dier niet kent hij ook niet mist. Dat is echt niet zo! Op een gegeven moment gaan hormonen meespelen, dieren hebben de oerdrang om zichzelf voor te planten (of ze hier nu wel of geen plezier aan beleven) en het is niet natuurlijk dat ze dit niet kunnen doen. Dat dit op de politieke lijst moet vind ik wat overdreven (ik zou zeggen: zet hogere straffen voor dierenbeulen op de agenda) maar het is wel iets waar toch wat meer aandacht voor zou mogen komen.
Ik denk even terug aan een artikel in het blad Bit van ik dacht dit jaar over een RUIN die zichzelf in trance bracht door bijten, verwonden etc. omdat hij sexueel gefrustreerd was.

Misz_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 12:22

hmm.. ik weet niet wat ik hierop moet zeggen..

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 13:56

xKatleentjex schreef:
Horsesandme schreef:

Oww god er zijn al condooms voor paarden Bloos! Ziek

http://www.sexvoordieren.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=45

*ligt onder tafel *LOL* *

"Guus, kom es gauw! Oze Bronco hèt wier goestink"
"Wacht Maria, houd hm nog ff tiege, k goan vlug de condoms hoale"
Clown

haha zie het nu zo voor me Haha! Clown

*trekt zich weer met moeite op stoel* *LOL*

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 15:34

Erg vreemd Gestoord

Mijn ruin sterft niet als maagt Haha! Hij blij!

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 16:53

aukje91 schreef:
Wat een onzin.
Alleen mensen en dolfijnen hebben seks voor hun plezier, alle andere soorten alleen voor de voortplanting.
En hoe willen ze dat gaan doen? Er bestaat geen anticonceptie voor dieren. (of willen ze dat gaan uitvinden, nou ik zie het echt al helemaal voor me, een geitencondoom)

hahah ja idd.. ow wacht even, ff mijn geit zijn condoom om doen.. Vork hoe verzinnen ze zn stomme onzin toch.

of animal dildo's.. gemaakt van echte waterdicht matriaal, ook in vibererende uitvoeringen.. Tong uitsteken

verder op in de topic stond dat apen aan zelfbevredeging doen, maar dat doen toch meer dieren? bv. een hengst dat dat ook bijna dagelijks.

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 17:38

Haha, ik had het ook gezien op TV, wat een gekken Clown