Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura24 schreef:Anyway, ik ga hier verder geen woorden meer aan vuilmaken. Denk dat mn punt wel duidelijk is: vind het belachelijk dat alle rokers afgerekend worden door het slechte gedrag van enkele (ok misschien redelijk veel) rokers...Door die rotverslaving, zouden er dus mensen zijn die niet eens meer een baan kunnen krijgen? We worden steeds amerikaanser hier, straks wordt je nog gearresteerd omdat je op straat rookt.
Laura24 schreef:Tsja, alhoewel ik mn roken haat (gezondheid, portemonnee en omgeving zijn er allemaal niet blij mee), en ik meerdere malen serieus heb geprobeerd om te stoppen, is dit nog niet gelukt. Mijn motivatie neemt een loopje met me op het moment dat de ontwenningsverschijnselen komen opzetten. Echt, het is makkelijker gezegd dan gedaan. Hoor zo vaak: ah joh, dat kan toch niet zo moeilijk zijn....Je raad het al: allemaal niet-rokers die dat zeggen....
Maar goed, na mn vakantie ga ik er weer serieus tegenaan, moet nou maar s over zijn....
jeanie schreef:Ik heb wel eens tegen mijn werkgever gezegd dat het bedrijf iedere roker een laserbehandeling moet aanbieden. Ik stap namelijk ieder uur naar buiten om een sigaret te roken scheelt 10 min per uur op een dag 1 uurloon.
Reken maar uit![]()
![]()
![]()
Als ik buiten sta werk ik ook want de clienten roken ook buiten en die moeten in de gaten gehouden worden.
Helaas heeft mijn werkgever niets met deze aanbeveling gedaan zonde het levert juist geld op en personeel zou er dankbaar gebruik van maken.
romatjuh schreef:En M3isSi3j (wat een rot naam) Ik zou dan niet roken met jou in de auto, ik denk meerdere hier. Als jij in de auto zou stappen bij mij en ik wil roken vraag ik het, vindt jij dat erg, dan rook ik niet.... Heeft ook met mentaliteit te maken !!!
Ludora schreef:romatjuh schreef:En M3isSi3j (wat een rot naam) Ik zou dan niet roken met jou in de auto, ik denk meerdere hier. Als jij in de auto zou stappen bij mij en ik wil roken vraag ik het, vindt jij dat erg, dan rook ik niet.... Heeft ook met mentaliteit te maken !!!
Ik zou haar niet eens mee willen hebben in de auto, ze wordt al snel agressief, en dat is niet echt veilig..
Karl66 schreef:Maar dan is weer de vraag wat het verschil is om iemand een baan te weigeren omdat hij te dik of iemand een baan weigeren omdat hij rookt?