hij heeft wel hart voor de zaak

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kjoetie schreef:@ Cayenne:![]()
hij heeft wel hart voor de zaak
kjoetie schreef:http://frontpage.fok.nl/nieuws/66986 hier het verhaal , dus combi van rosé en editten.. net wat ik al zei, het is totaal uit de context gerukt (mooi woordgebruik in deze context)
Navidad schreef:Wat een oordelen weer..
Ik zeg ook vaak voor de gein hoe dichter bij de nul hoe strakker om de banketstaaf, of wat niet rekt dat scheurt wel.
Dat hoef toch niet te betekenen dat ik daar wat mee doe?
Wie weet heeft de media wel verzonnen dat die met dat meisje naar huis is gegaan..
Waarom vooroordelen als het niet zo hoeft te zijn?
Tevens vaak kan je tegenwoordig niet eens meer zien of een meisje nu 16 of 18 is.
Zie vaak zat hier in de stad Kinderen van een jaartje of 13 lopen met een je ziet net me poes niet rokje aan, dan vraag ik me ook af, wie daagt nu uit?
(tevens let daar niet zo op hoor) maar er zijn ook kinderen die zicht ontzettend hoerig en slettig kleden waarvan ik denk jemug.
iiRus schreef:JEZUS;
as yullie het stom vinde, en vinden dat hy `t doet om aandacht te kryGe;
waarom make yullie er dan zooo'n GIGANTISCH probleem van.
beetYe dom hoor..;s Ye behandeld `m nu as een fan; terwyl yullie dan niet bent ''zegge yullie''.
Nou yullie zoeke `t maar lekker uit, ik ga er me woorde nie aan vuil make;
doeiii
Prisca schreef:Euh hij heeft dit zelf persoonlijk OP de radio gezegt bij Dennis Weening (3fm) daarom is er zoveel ophef en nu maakt hij het goed door te zeggen dat hij dronken was. Kom zeg een vent van zijn leeftijd en "status" weet dat je dit soort dingen NIET OP de radio zegt. Hijmaakt het nu tevens goed door te zeggen dat de 17jarige zijn nicht was jajajajajaja.
Is de hele dag al nieuws heb mij kapotgelachen vanmorgen.
Eindelijk verlost van dat brave ventje *kots smilie*
iiRus schreef:JEZUS;
als jullie het stom vinde, en vinden dat hij het doet om aandacht te krijge;
waarom make jullie er dan zooo'n GIGANTISCH probleem van.
beetje dom hoor..;s je behandeld `m nu as een fan; terwijl jullie dat niet zijn ''zegge jullie''.
Nou jullie zoeke `t maar lekker uit, ik ga er me woorde nie aan vuil make;
doeiii
..
ZO GOED..