Sorry lui, hier geloof ik niet in. En dan zeker niet dat Alle Mooie Mensen als eerste kind een dochter krijgen, zoals iedereen hier suggereert.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pletje123 schreef:Haha volgens mij is het onderzoek ook wel moeilijk te begrijpen![]()
Na 4 pagina's snappen sommige mensen nog niet dat het om een verhoogde kans gaat dat een mooi mens als eerste een dochter krijgt. Een verhoogde kans!!
En inderdaad: mooi of lelijk wordt (mede) bepaald door de symmetrie. Hoe meer symmetrie hoe mooier, zegt men. Maar je hebt natuurlijk altijd nog de personen die wat uiterlijk betreft helemaal niet zo mooi zijn, maar zo'n geweldige uitstraling hebben dat ze meteen een stuk mooier worden![]()
Ik vind het lastig te zeggen.... of zo'n onderzoek nou een punt kan hebben of niet. Volgens mij is het gewoon een invulling van een mens, die heeft bedacht dat het zo wel eens zou kunnen zijn. Hoe het allemaal exact werkt, zullen we hier op de aarde nooit te weten komen denk ik zo....
Dieuwke1989 schreef:Oh, vandaar dat Britney Spears als eerste kind een jongen heeft gekregen.
Sorry lui, hier geloof ik niet in. En dan zeker niet dat Alle Mooie Mensen als eerste kind een dochter krijgen, zoals iedereen hier suggereert.
Karl66 schreef:De kans om als eerste kind een dochter te krijgen is per definitie iets groter, aangezien er procentueel net iets meer meisjes dan jongens geboren worden. Hang daar dan een redelijk subjecties begrip als mooie ouders aan en je bent klaar.
Urielle schreef:Ontopic: ik zal woensdag toch maar eens vragen bij de gyn wat het wordt, weet ik gelijk of ik knap of lelijk ben
(zegt de gyn dat het een jongen wordt: 'Wat?!!! Zeg je nu dat ik lelijk ben?!!!' Pats! 'Au!' Klop.... )
oudehinken schreef:Iets meer jongens worden geboren dan meisjes. Misschien omdat moeder natuur wil rechttrekken dat er onder jongensbabies meer uitval is. Het zwakke geslacht he.
Urielle schreef:Karl66 schreef:De kans om als eerste kind een dochter te krijgen is per definitie iets groter, aangezien er procentueel net iets meer meisjes dan jongens geboren worden. Hang daar dan een redelijk subjecties begrip als mooie ouders aan en je bent klaar.
Ik heb een artikel gelezen waarin ze precies het omgekeerde beweren, dat er 52% jongens geboren worden tegen 48% meisjes. Ik hoop dat jij gelijk hebt![]()
Ontopic: ik zal woensdag toch maar eens vragen bij de gyn wat het wordt, weet ik gelijk of ik knap of lelijk ben
(zegt de gyn dat het een jongen wordt: 'Wat?!!! Zeg je nu dat ik lelijk ben?!!!' Pats! 'Au!' Klop.... )
M3isSi3j schreef:oudehinken schreef:Iets meer jongens worden geboren dan meisjes. Misschien omdat moeder natuur wil rechttrekken dat er onder jongensbabies meer uitval is. Het zwakke geslacht he.
toch heeft deze wereld meer mannen dan vrouwen, komt vooral omdat in landen als China, waar ze maar 1 kind mogen hebben, ze liever een zoon willen.. dochtertjes worden vermoord of voor dood achter gelaten.. echt bruut!