Urielle schreef:5 jaar?! Ik zag een aflevering waar een kind van 2 besliste of het licht aan of uit was, de tv aan of uit en op welke zender... Had die kleine geen zin in licht, dan zat een compleet gezin een hele avond in het donker! En dan besliste die kleine nog zelf hoe laat hij naar bed ging?!
Als je hem er al niet meer onder kan krijgen als hij 2 is, wat voor 15-jarige gaat dat dan zijn?
Ik lig hier in een scheur...
Ik denk dat hij een rode vlek op de muur had achter gelaten bij mij thuis
OMG, neem er nog een paar. Dat is een gemaakte crimineel, idd en dan wordt zijn jeugd erbij gehaald en kan hij er niets aan doen.
Ik snap ook niet waarom dat soort mensen aan kinderen begint. Ook zo dat die vent net zo is als die vrouw, daar snap ik dus ook echt niks van.
Moeders gaat huilen omdat het kind voor het eerst in zijn leven in zijn eigen bedje moet slapen en na 100 x er uit is gegaan eindelijk uitgeput in slaap valt en vaders zit er als een seije sok bij, de rug van zijn vrouw af te stoffen,ook hij staat op instorten. Zij voelt zich een verrader voor haar kind. De oudste was 12!! en het hele gezin sliep op een matras in de huiskamer!!!
Want kinderslief wilden niet in hun eigen bedje en als ze boven! een kopje koffie gingen drinken kwam het kind dreinend naar boven, moeste pa&ma weer naar beneden
Dan is het aflikken van de Hemaworsten (waar je zin in hebt
) nog heilig.
By the way, ik werd opgesloten in mij slaapkamer en mocht er uit eer mijn kamer was opgeruimd. Deed ik het niet, stond mijn moeder klaar met een vuilniszak
En geloof mij maar, ik ben van het tijdperk dat je weinig speelgoed had en het meeste nog krijgertjes.