Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemarie schreef:Wow...
Wat is daaar aan de hand?!
Dit is echt niet normaal meer...
Volgende week ga ik een week op kamp in Buinen.
's Nachts rond een uur of 12 daar door het bos lopen.
Oee, dat geeft echt zo'n heerlijk gevoel.. NOT!!
wreckh schreef:Ja,Weer een moord en dit keer vlak bij mij. En het zijn ook nog allemaal mensen die ik ken. Gelukkig zijn het geen kennisen of vrienden, maar gewoon bekenden wara ik verder niet mee om wilde gaan omdat ik ze al te vervelend vond. Het zat er in Schoonoord wel aan te komen. Er werd al tijden gezegt dat er een keer iets mis zou gaan. Maar echt walchelijk, de roddels vliegen hier in het rond en niemand weet precies wat er gebeurt is.
Mietje schreef:De vrouw uit Gasselternijveen heeft zelfmoord gepleegd in de woning van de verdachte.
Verdachte raakte compleet in paniek en is met haar lichaam gaan slepen.
Volgens zijn advocaat is dit het verhaal..
(volgens mijn vader die het op TV Drenthe heeft gezien)
Weet niet precies wat k nou moet geloven..
fUrytjj_04 schreef:wreckh schreef:Ja,Weer een moord en dit keer vlak bij mij. En het zijn ook nog allemaal mensen die ik ken. Gelukkig zijn het geen kennisen of vrienden, maar gewoon bekenden wara ik verder niet mee om wilde gaan omdat ik ze al te vervelend vond. Het zat er in Schoonoord wel aan te komen. Er werd al tijden gezegt dat er een keer iets mis zou gaan. Maar echt walchelijk, de roddels vliegen hier in het rond en niemand weet precies wat er gebeurt is.
Dat was een vriend van mij!
Waarom vond je hem vervelend![]()
???