Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuperPepeijn schreef:500 euro voor een spijkerbroek, krankzinnige bruiloften in de US, pubers die een sportwagen voor hun verjaardag krijgen en dan niet tevreden zijn over de kleur. Als westerling kan ik me daaraan zelfs frusteren. Laat staan iemand die elke dag moet knokken voor zijn bestaan.
SuperPepeijn schreef:Oh, maar het is juist die informatie die de massa te zien/lezen/horen krijgt zodat de haat gevoed wordt.
SuperPepeijn schreef:Zoek eens op internet op dergelijke fora er zijn er zoveel. De egoistische materialistische cowboys zijn voor heel veel ellende in de wereld verantwoordelijk. Recent onderzoek heeft bijvoorbeeld uitgewezen dat het enorme vliegverkeer in de US een directe oorzaak is voor de hongerrampen in Afrika. Waar blijft de US met hun maatregelen tegen het broeikaseffect? Oh nee, dat gaat ze centjes kosten. Abu Ghraib en wie heeft er ook alweer de atoombom ingezet?
SuperPepeijn schreef:Zoek eens op internet op dergelijke fora er zijn er zoveel. De egoistische materialistische cowboys zijn voor heel veel ellende in de wereld verantwoordelijk. Recent onderzoek heeft bijvoorbeeld uitgewezen dat het enorme vliegverkeer in de US een directe oorzaak is voor de hongerrampen in Afrika. Waar blijft de US met hun maatregelen tegen het broeikaseffect? Oh nee, dat gaat ze centjes kosten. Welk land zuipt er achterlijk veel fossiele brandstof? Abu Ghraib en wie heeft er ook alweer de atoombom ingezet?
Karl66 schreef:Heel illustratief KarlNet zomin als het zin heeft om naar topdressuurruiters te wijzen over hun rijtechniek in plaats aan de veel slechtere van jezelf te werken, heeft het weinig zin om naar een ander land te wijzen in plaats van aan je eigen economische situatie te werken.
Desiree schreef:We hebben het hier over een bevolking met een door het volk gekozen leider. Lijkt me toch een wereld van verschil.Ik weet nog dat ik van sommige mensen een heel grote mond deed als ik ook maar IETS in die richting deed naar allochtonen.
SuperPepeijn schreef:Desiree schreef:We hebben het hier over een bevolking met een door het volk gekozen leider. Lijkt me toch een wereld van verschil.Ik weet nog dat ik van sommige mensen een heel grote mond deed als ik ook maar IETS in die richting deed naar allochtonen.