Desiree schreef:LPtjuh schreef:maar toch voel ik me nog steeds schuldig als ik het er over heb....
hier in nederland had ik veeel meer kunnen doen , maarja ik spreek hier de taal , ik ken hier zat dierenartsen , wij gaan heel anders met dieren om, daardoor makkelijker baasje te vinden makkelijker aan geld te komen door bijv . geld in te zamelen of iets dergelijks.
dit is eigenlijk de eerste keer dat ik er echt een beetje over praat. heb het weleens verteld , maar ben er toen niet diep op ingegaan ...
Ik had in jouw plaats niet meer kunnen slapen. Ik had ze nog liever laten euthaniseren dan dit...
ja hoe???
zonder dierenkliniek?
had ik ze persoonlijk de nek om mmoeten gaan draaien , daar had ik lekker van geslapen!
als je alles hebt gelezen zie je dat ik zoveel ik kon doen heb gedaan en denk nou niet dat ik lachend daar ben weggereden .
ik heb hier nog steeds moeite mee.
ik hoop voor je dat je nooit in zo'n situatie komt te staan .
jij zou ze laten euthaniseren

je weet niet eens wat je zou doen als je nooit in zo'n situatie had gezeten.
als ik het voor die tijd had gehoord had ik ook gezegt : zou ze allemaal mee nemen naar nederland ze met de fles groot brengen en dan goede baasjes voor ze zoeken , maar helaas zo werkt dat niet in de echte wereld waar alles moeizaam verloopt ( quarantene op het vliegveld , dierenartsen , wie gaat ze die 2 weken met de fels voeden???, waar ga ik mensen vinden die een vuilnisbak willen hebben uit het buitenland waarvan de ouder onbekent zijn)en erg veel geld kost ( wat ik dus niet had)..........