Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:De school verbiedt geen internet maar ongefilterd internet. Ga er dan maar vanuit dat het internet op school ook gefilterd is.
Karin schreef:Internet is op zich niet verboden, maar in dergelijke kringen moet het wel beperkt worden tot sites die niet aanstootgevend, verleidelijk of anderszins acceptabel zijn. Daarvoor bestaan filters.
ArwenLune schreef:Jesus Christ on a tricycle. Kom je uit Veenendaal, is het nòg niet goed...
Marreke schreef:Karin schreef:Internet is op zich niet verboden, maar in dergelijke kringen moet het wel beperkt worden tot sites die niet aanstootgevend, verleidelijk of anderszins acceptabel zijn. Daarvoor bestaan filters.
En 99% van de kinderen die zogenaamd beschermt moeten worden weet dondersgoed hoe ze deze filters moeten omzeilen. En daar gaat de beperking, rechtstreeks het afvoerputje in nog voor pa, ma of de verantwoordelijke geestelijke het weet.
Nee, het zou voor mijn kinderen niet de juiste school zijn. Niet alleen omdat mijn denkbeelden niet in hun straatje passen, maar ook omdat ik mijn kinderen niet onderschat qua kennis van het internet (en het omzeilen van filters, die wij overigens niet hebben).
IronMaiden schreef:Tsja reformatorisch en gereformeerd zijn ongeveer hetzelfde hoor.
Karin schreef:Misschien kun je dan ook even uitleggen wat precies het verschil is?
Overigens schrijf je 'tog' als 'toch'.