Ann schreef:Neee, zulke dingen wil ik niet horen, Eightlegged![]()
Even serieus, welke spin is dat dan?
Daddy long legs, die hooiwagens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Neee, zulke dingen wil ik niet horen, Eightlegged![]()
Eightlegged schreef:... Don't worry, ze kunnen niet met hun tanden door je huid
Eightlegged schreef:Ann schreef:Neee, zulke dingen wil ik niet horen, Eightlegged![]()
Daddy long legs, die hooiwagensT is geen spin maar een spinachtige en ze hebben het sterkste gif van alle spinnen en spinachtigen. Don't worry, ze kunnen niet met hun tanden door je huid
Eightlegged schreef:Die beesten eten inderdaad muggen en vliegjes, en daar komen ze wel makkelijk doorheen met de tanden
Niemand weet waarom die hooiwagens zulk belachelijk sterk gif hebben, maar t is wel zo
Paula schreef:Maar als kleine kinderen ze per ongeluk in hun mond stoppen, is dat dan ook gevaarlijk?
DarkDreamer schreef:o my..
heb het hele topic door gelezen en ik ga er maar van uit nja eigenlijk hoop ik maar dat Eightlegged gelijk heeft.
Dat de hooiwagen zo giftig is. *kijkt bang omhoog*
*haaj lief mega giftig hooiwagentje*
Nja zolang ze me niet kunnen bijten vind ik ze nog wel okee
Maar nu ga ik wel heel erg op letten, door dit bericht heb ik het gevoel dat ze overal zitten
engerds..
Had er wat over op tv gezien (animal planet op precies te zijn) maar laat ik daar me mond maar over houden voor de mensen die dan helemaal bang worden
Overigens komen er in Australië ongeveer 100 mensen per jaar om door een auto-ongeluk die veroorzaakt word door en schrik reactie van een spin. Dit is een spin die ongeveer zo groot is als de hand van een volwassenen. Hij is wit/geel achtig en doet geen vlieg kwaad. Hij gaat vaak in auto's zitten en komt dan soms zomaar even buurten(oftewel hij kruipt tijdens het rijden leuk je been op of besluit je hand op te kruipen of valt zomaar omlaag) En omdat ie zo groot is en er zo eng uit ziet schrikken veel mensen heel erg en verliezen de controlle over de auto.
Ik weet alleen niet meer hoe die spin heet..Maar hij zag er wel heel eng uit :=
Urielle schreef:Klopt, de kans is klein. Maar eigenlijk heeft dat ook een enge kant: als ik met mijn verlamde gezichtsspieren op de Spoed aankom is er niemand die er aan denkt dat ik door een Zwarte Weduwe gebeten ben. Voor je het weet heb je een blinde darmoperatie
Nerwen schreef:Kan aan mij liggen, maar een mug zou dan toch net zo eng moeten zijn? Die heeft tenslotte 6 poten, of een duizendpoot (oke, dan wel geen 1000 poten, maar toch aardig wat meer dan een spin) dan? Daar hoor ik nooit iemand over.
Moet iets anders zijn
Edit: verduidelijkt